9 Reacties

één jaar geleden

Klinkt heel erg als de peuter puberteit. Onze dochter is altijd makkelijk en vrolijk geweest. Nu wordt ze bijna 2 en slaat ze ons wanneer we nee zeggen, als ze haar zin niet krijgt gaat ze op de grond liggen rollen. Ze schreeuwt soms keihard nee wanneer je vraagt; moet ik je helpen? Ze is baldadig en bozig. Past bij de fase. Zal je er geen zorgen om maken.

één jaar geleden

Reactie op babyBO

Klinkt heel erg als de peuter puberteit. Onze dochter is altijd makkelijk e ...
Hopelijk duurt het niet eeuwig.want this nie te doen :(

één jaar geleden

Ik wil 'm hier ook al zeker 2 weken vaak genoeg achter t behang plakken😵‍💫 hij heeft net voor de deur gelegen omdat ie niet zelf de huiskamer in wilde lopen.. toen ik m in z'n eetstoel had, was ie weer helemaal tevreden🤣 Zometeen als ie naar bed moet, is t waarschijnlijk weer drama; ik probeer er niet te veel aandacht aan te besteden..

één jaar geleden

Hier ook, mijn eerste 2 kindjes nooit gehad. Ik weet nu niet wat ik meemaak😂😂😂. Tis wel mijn derde maar met dit gedrag kan ik ook niet zo goed overweg hoor. Uitzingen maar, en grenzen blijven aangeven.

één jaar geleden

Klinkt inderdaad als peuter puberteit. Mijn zoontje is ook van een lief mannetje naar een terror gegaan🤣 slaan. Spullen gooien. Zich op de grond gooien als die zen zin niet krijgt. Gaat uiteindelijk wel weer over maar is even pittig.

één jaar geleden

Ohh zo herkenbaar. Slaan bijten krabben en gewoon heel lastig doen bij alles wat niet naar zn zin gaat. Heeft ook wel lieve dagen. Slapen is nu ook groot drama snachts en ook de dutjes.. dat die peuterpuberteit maar snel voorbij gaat 😅

één jaar geleden

Haha zo herkenbaar. Vooral erg ondeugend. En doet wat ie zelf wil. Hij ging vanmiddag languit op de oprit liggen omdat ie niet naar binnen wilde ik heb het genegeerd en toen hij doorhad dat ik niet eens naar m keek kwam hij toch maar naar binnen. Wat hier wel werkt is wanneer hij heel de tijd doet zeuren/huilen omdat hij zn zin niet krijgt zeggen van als je blijft zeuren breng ik je maar naar bed bijvoorbeeld. Meestal schrikt hij daarvan en gaat gelijk weer lief spelen. Of als hij iets doet wat niet mag waarschuw ik hem dat hij het niet mag anders pak ik het af (als hij met speelgoed gooit bijv.) Doet hier ook wonderen.

één jaar geleden

Heel herkenbaar. Sowieso hebben wij al een driftig en ongeduldig mannetje maar idd als hij z’n zin niet krijgt, slaan, huilen, zeuren, op de grond liggen, spullen gooien. Duurt al wel een tijdje maar zal wel een fase zijn. Soms krijgt ie straf en dan mag hij afkoelen in de gang. En dan zegt ie netjes sorry (totaal niet gemeend 😂) en een kusje. Vraag ik altijd, ga je dat nog een keer doen, zegt hij ja 😂 hij snapt het soms nog niet zo goed 😂

één jaar geleden

Ik zelfde. Ergste is hij gooit zijn fles op de grond en dan is die gwn stuk. Weeeeer nieuwe haln.