12 Reacties

茅茅n maand geleden

Furreal luipaard Duplo trein Prinsessen jurk Magneet speelgoed auto baan (soort coblo)

茅茅n maand geleden

Loopfiets puky Houten speelbak met naam en kinetische zand Stepje van oma Smartgame van opa en oma Prentenboeken

茅茅n maand geleden

Wat hij krijgt in de maand december, verjaardag, sint en kerst: Tablet Grote step van Puky Lego Hot wheels Boekjes Verschillende voertuigen met wielen

茅茅n maand geleden

Voor zijn verjaardag/sinterklaas/kerst krijgt hij in hoofdlijnen: - Playmobil sets (brandweer, politie, dinosaurus sets en een monstertruck) - houten treinbaan en uitbreidingen van Lidl - Vtech switch & go dino鈥檚 - play doh kassa - houten speelkassa van Lidl & winkelwagentje - voertuigen (van een houten tractor tot een batman auto) - puzzel - knutselspulletjes/play doh - houten kraan en bijpassende helm en kiepwagen Van opa鈥檚, oma鈥檚 en tantes krijgt hij ook nog iets maar dat kiezen ze zelf of strepen ze af van het lijstje.

茅茅n maand geleden

Fiets met zijwieltjes

茅茅n maand geleden

Pakjesavond: - Stapelpuzzel - Maxi strijkkralen - Kaptafeltje (was vorig jaar al de bedoeling maar is toen met pakjesavond per ongeluk op zolder blijven staan馃槀馃檲) - Buitenspeelpak van Lidl - Pyjama - Poppenhuis met toebehoren (Marktplaats) Verjaardag: - Step (ging uit het assortiment bij Lidl, kostte maar 9,99!) - Nijntje siliconen bestekset - Nijntje siliconen eetbordjes - Nijntje pantoffels - Nijntje regenlaarzen Goh, zou ze Nijntjefan zijn?馃槀

茅茅n maand geleden

Coblo!

茅茅n maand geleden

Wij geven dr een kinderipad! merk dat ze vaak spelletjes etc op die van mij speelt dus heb ik er zelf niks meer aan馃ぃ馃檲 vandaar. dr eigen dingetje. Heb aan fam zo鈥檔 speelhuisje voor buiten gevraagd en zo鈥檔 keukenhelp trapje waar ze veilig op kan staan om mee te helpen. Gaan zelf misschien nog kijken voor kleine trampoline bijv.

茅茅n maand geleden

We hebben zelf een step gekocht we wilde eerst een fiets met trappers maar daar is die nog niet mee bezig, Heb een lijstje gemaakt met speelgoed waar die weer van kan leren, zoals ik leer knippen,ik leer op weg naar groep 1, hamertje tik 鈽猴笍

茅茅n maand geleden

Deze te leuke unicorn fiets 鈽猴笍

茅茅n maand geleden

Een fiets! En een poppenhuis met meubeltjes.

茅茅n maand geleden

Een step , VTech IJsco car Weet verder nog niet maar ze vind een puzzel ook leuk of stickers of ik zit te denken aan : SES ik leer knippen