18 Reacties

5 jaar geleden

Hey goeiemorgen! Ik ben 40 en zwanger van nr. 6 leeftijden ban mijn kinderen zijn 16,14,13,10 en 4. Hier ook onverwacht maar wel heel blij, alleen wel wat onzekerder door mijn leeftijd!

5 jaar geleden

Reactie op Djoypie

Hey goeiemorgen! Ik ben 40 en zwanger van nr. 6 leeftijden ban mijn kindere ...
Van harte gefeliciteerd!

5 jaar geleden

Mijn moeder was 40 toen ze zwanger werd van mijn broertje, 41 toen ze beviel. Nu is het een 18 jarige gezonde knul! Van harte gefeliciteerd!

5 jaar geleden

Reactie op nici77

Van harte gefeliciteerd!
Jij ook natuurlijk 😁

5 jaar geleden

Hi, ik ben zelf 37 dus ook wel ietsjes ouder dan gemiddeld. Zelf 2 kinderen van 12 en 10 en mijn partner 2 kinderen van 14 en 12. Vooral spannend hoe de kinderen gaan reageren... Gaan jullie extra onderzoek doen ivm de "oudere" leeftijd?

5 jaar geleden

Hey hier ook 37 en 2 dochters van 13 en 19. Om eerlijk te zijn voelt het weer alsof ik voor het eerst zwanger ben , vind het best spannend. Ik was 17 bij mn eerste zwangerschap en toen maakte ik me minder zorgen. Ik denk wel dat ik wat extra onderzoek wil doen.

5 jaar geleden

Reactie op marees

Hi, ik ben zelf 37 dus ook wel ietsjes ouder dan gemiddeld. Zelf 2 kinderen ...
Oudere leeftijd? Wij liepen in het ziekenhuis en noemden mij met mijn 35 jaar, jong.

5 jaar geleden

Mijn vk vond mij met de vorige al wat ‘ouder’ nu ben ik nog weer 4 jaar ouder 😬.

5 jaar geleden

Oudere leeftijd? Wij liepen in het ziekenhuis en noemden mij met mijn 35 ja ...
Nou hier zeggen ze dat niet hoor 🙈

5 jaar geleden

Reactie op marees

Nou hier zeggen ze dat niet hoor 🙈
Gelukkig maar!! Want dat is ook niet zo 😄

5 jaar geleden

Mijn moeder was 44 toen ze in verwachting raakte, en 45 toen ze beviel. Mijn broertje, nu 3 jaar is helemaal gezond en wel.. wel een paar weken te vroeg geboren maar is allemaal niet erg geweest. Ik heb met mijn broertje erbij 2 broers en 4 zussen en men jongste zusje was 11 toen mijn broertje nog geboren werd. Een hele grote verassing!!

5 jaar geleden

Mijn ouders hadden al kleinkinderen. Dus mijn neefje is ouder dan mijn broertje :) kan ook prima! Leuke speelkameraadjes

5 jaar geleden

Reactie op marees

Hi, ik ben zelf 37 dus ook wel ietsjes ouder dan gemiddeld. Zelf 2 kinderen ...
Hoi, ik vind dat inderdaad ook heel erg spannend hoe de kids gaan reageren... Ik wil de extra onderzoeken zeker gaan doen

5 jaar geleden

You are not alone 💞 ! Ik ben 42 en onverwacht zwanger van mijn derde, na 2 dochters (oudste 20, jongste bijna 10 maanden. De jongste was ondanks mijn leeftijd zeker gepland ivm jarenlange wens voor een tweede. Extra controles laten doen en pretecho's tussendoor, evenals nipt test. Laatste maanden zwangerschap waren pittig door veel maagklachten ,vocht en beknelde zenuw in mijn lies .Ingeleid met 38 weken helaas heftige bevalling met een weenstorm en veel bloedverlies. Daarom moet ik de huidige zwangerschap echt nog even op me in laten werken, ben eerlijk gezegd toch nog flink in shock. Maar zoals ze zeggen, geen 1 zwangerschap is hetzelfde dus kan net zoals bij de eerste ook vlekkeloos gaan.

5 jaar geleden

Reactie op Dedora

You are not alone 💞 ! Ik ben 42 en onverwacht zwanger van mijn derde, na 2 ...
Gefeliciteerd ook! Snap dat het nog even moet landen! Maar inderdaad geen enkele zwangerschap is hetzelfde!

5 jaar geleden

Hier ook 40 Jr toen ik zwanger werd van mijn eerste. Nu net 43 geworden en bewust zwanger van de tweede! Ja ik vind het ook erg spannend. Mijn vorige zwangerschap werd medisch omdat mijn zoontje niet snel genoeg groeide in mijn buik. Uiteindelijk met 39w1d ingeleid. Erg spannend vond ik dat. Het is gelukkig goed gegaan en ik ben binnen 8 uur bevallen van een klein maar gezond kereltje ❤ Die ervaring speelt nu toch ook mee. Destijds heel veel extra echo's gehad en behoorlijk veel stress ervaren. Ik hoop dat dit kindje groter zal zijn! Maar ik voel nu wel meer vertrouwen tov de bevalling. Dat is fijn :)

5 jaar geleden

💁🏻‍♀️ gisteren positief getest ! 40 jaar mama van twee kindjes 18 en 10 😁