22 Reacties

3 jaar geleden
Blij om te lezen dat het bij andere ook zo is😆 hopelijk is het weer een fase!

3 jaar geleden
Hier ook!! Heb de neiging om er dan uit te gaan en in slaap te helpen maar dat kost me m’n eigen nachtrust. Vannacht 4 wakker en 5 maar flesje gegeven ook al huilde ze niet.. sliep toen half 6 door tot half 8. Geen idee waar k goed aan doe want de nachtvoeding heeft ze niet nodig

3 jaar geleden
Jaa hier hyperactief voor het slapen? Zit al helemaal in de onzekerheid of de wakkertijden etc wel kloppen. Hij gaapt is moe en normaal gesproken bij het neerleggen in ledikant vrij snel vertrokken maar nu continu babbelen/gillen en heen en weer rollen en speen alle kanten op gooien… Af en toe eens contact maken met zijn oog voor de lens vd babyfoon 😅echt doodvermoeiend want weet niet of dit nu die “rode periode” in de app is of dat dit de nieuwe norm is 🫠
Wat
Is
Dit

3 jaar geleden
Hi allemaal! Hier gaat het nu weer 2 nachten goed. Ze heeft 2 dagen haar slaapje tussen 4 en 5 overgeslagen. Ze is dan wel tussen 5 en 6 wat onrustig, maar wordt wel weer om half 7 wakker 's ochtends😄

3 jaar geleden
Reactie op Newinbabytown
Jaa hier hyperactief voor het slapen? Zit al helemaal in de onzekerheid of ...

Als je er op tikt krijg je de uitleg van de kleuren 😊

3 jaar geleden
Reactie op KimLeGrand
Als je er op tikt krijg je de uitleg van de kleuren 😊

Ja I know maar we zitten er nog niet in dus weet niet of dit nog sprong 5 is, de rode zone of de normale tijd!! 🤭

3 jaar geleden
Reactie op Newinbabytown
Ja I know maar we zitten er nog niet in dus weet niet of dit nog sprong 5 i ...
Aah op die fiets, ik snap hem 😄.
Dat durf ik dan inderdaad ook niet te zeggen, maar ben er ondertussen wel achter dat er niks zo onvoorspelbaar is als een baby 😅

3 jaar geleden
Reactie op chachacha
Hoe troosten jullie je kleine? Hier kan het echt 1,5 a 2 uur brullen zijn. ...
Ik heb ervoor gekozen om hem toch in slaap te wiegen, want niks anders hielp. Het gaat toch te koste van zijn nacht en je eigen nacht. Toen het weer over was en hij weer normaal sliep kon hij gewoon weer zelf in slaap vallen, zoals voorheen. Succes ermee!