33 Reacties

5 jaar geleden

Hopelijk komt het allemaal goed! Is niet leuk nee

5 jaar geleden

Reactie op ybg

Hopelijk komt het allemaal goed! Is niet leuk nee
Nee we zijn al vanaf begin zo onzeker 😞

5 jaar geleden

Reactie op kriskris

Nee we zijn al vanaf begin zo onzeker 😞
Pff, waarom was je zo onzeker of zijn jullie nog? Ik ben ook bang maar ik hoop dat alles goed is en bij me eerste echo alles goed is

5 jaar geleden

Reactie op ybg

Pff, waarom was je zo onzeker of zijn jullie nog? Ik ben ook bang maar ik h ...
Omdat ik bloeding kreeg daarna negatief teste daarna weer positief dan bij echo niks te zien maar hormoon loopt op vandaag dachten we op meer duidelijkheid en was weer niks te zien op de echo terwijl hcg wardes verdubbeld zijn. Dat maakt je echt onzeker 😞

5 jaar geleden

Ik moet direct denken aan mijn verhaal.. Zoek maar even op het forum op "knaltest na miskraam" Een ZOL (zwangerschap onbekende locatie)? Of toch misschien alweer een nieuwe zwangerschap?

5 jaar geleden

Reactie op Mimi1989

Ik moet direct denken aan mijn verhaal.. Zoek maar even op het forum op "k ...
Hoe zoek ik dat?

5 jaar geleden

Rechts bovenin op de vergrootglas

5 jaar geleden

Ik kan m niet vinden🙈

5 jaar geleden

Haha

5 jaar geleden

Heb m☺️

5 jaar geleden

Mij doet dit ook wel denken aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap

5 jaar geleden

Ik heb het gevonden. Maar staat niet zo heel erg veel op. Ging verder googlen op ZOL want deze term wist ik nog niet. Wat gek is dat. Ik moet maandag voor de derde keer hcg wardes prikken en weer echo maken 😔 ik las ook dat bij meerlingen kunnen ze moeilijk zien in het begin. Pff ik kan dit stres niet meer aan, elk pijn schooltje denk ik weer aan ergste, na hoesten als ik pijn krijg in mijn onderbuik denk ik weer aan scheuren van mijn eierstok, binnen bloedingen 😰😑 dat is toch ook niet gezond meer. Ik hoop zo erg dat dit snel voorbij is en ik duidelijkheid krijg

5 jaar geleden

Reactie op Mimi1989

Ik moet direct denken aan mijn verhaal.. Zoek maar even op het forum op "k ...
Had jij buitenbaarmoederlijke zwangerschap? Nee op nieuw zwanger kan niet eens want sinds mijn eerste positieve test en daarna bloeding hebben we niet eens sex gehad door al dat stres en angst dat ik miskraam aan het krijgen ben. Daarna hele gedoe met wel en niet zwanger, echo’s en bloed prikken ... nee we durfde het niet 🥴

5 jaar geleden

Reactie op kriskris

Ik heb het gevonden. Maar staat niet zo heel erg veel op. Ging verder googl ...
Nou ik had namelijk ook dat mijn baarmoeder helemaal leeg was en geen spoor van een zwangerschap te zien was. 2 weken later had ik dikke knaltesten, die ik daarvoor niet had gehad.. Dus mijn HCG liep maar op, ipv dalen. En dat kon dus niet, nadat er 2 weken daarvoor al geen spoor van een zwangerschap te zien was. Mij werd toen in eerste instantie een ZOL geconstateerd, later was pas duidelijk dat het in mijn linkereileider zat.. Bij mij is het allemaal goed afgelopen, maar heb weken lang het spoednummer bij je moeten dragen, bij pijn of flinke bloeding moest ik direct naar het ziekenhuis. Dus het kan heel gevaarlijk zijn. Het hoeft dat natuurlijk niet te zijn, maar zou het voor de zekerheid wel even in de gaten houden. Ik blijf je volgen en heel veel succes gewenst.🍀😘

5 jaar geleden

Reactie op Mimi1989

Nou ik had namelijk ook dat mijn baarmoeder helemaal leeg was en geen spoor ...
Zo eng dit he😑 gelukkig bij jou enigszins goed afgelopen is. Ik zit in zo stres en onzekerheid. Ze had wel gezien iets bij mijn linker eierstok want ze zei dat daar heeft bevruchting plaats gevonden. Maar ik heb al paar dagen zeurende pijn aan mijn linker kant maar niet continu. Dat maakt me zo bang. Mijn hcg verdubbeld ook. Jou verhaal lijkt wel op mijne 😓

5 jaar geleden

Reactie op Mimi1989

Nou ik had namelijk ook dat mijn baarmoeder helemaal leeg was en geen spoor ...
Kunnen ze trouwen wel met de echo zien als je in de eileider of eierstok zwanger bent? Ik las dat heel moeilijk te zien en soms helemaal niks te zien is. Weet je misschien nog hoe hoog je hcg waardes waren? Bij mij vond ze best laag eerste keer, wat haar doen denken aan zwangerschap dat minder ver is. Ik had 380. Volgens mijn lastste menstruatie zou ik op 6 weken zitten, maar wardes passen bij 4 weken. ( ik vind sowieso rare berekening want dan ben je niet eens zwanger) mijn ovulatie was 20 maart maar kan ook later geweest zijn. Als je vanaf de ovulatie reken dan ben ik wel 4 weken maar zo rekenen ze dus niet 😔 ik moest twee dagen later terug komen en wardes waren verdubbeld van 380 naar 820 maar was weer niks te zien in mijn baarmoeder ook niet in eierstokken zei ze. Want ik benoemde dat ik wel wat pijn links heb. Ze heeft me ook gezegd als ik pijn krijg niet twijfelen gewoon bellen. Ik kon vannacht niet slapen elk pijntje denk je weer aan het ergste ben je alert 🙇🏻‍♀️ nog een nachtje slapen, dan weer bloed prikken en weer echo maken. Ik hoop echt om iets te zien en anders misschien toch vragen om dit te beëindigen 😢 kan dat? Want ik weet echt niet meer, maar wil niet zo leven en wachten op binnen bloeding, ik word helemaal gek van dit

5 jaar geleden

Reactie op kriskris

Kunnen ze trouwen wel met de echo zien als je in de eileider of eierstok zw ...
Nee dat zagen ze bij mij dus ook in eerst niet. Daarom kreeg ik in eerste instantie diagnose ZOL. Pas enkele weken later zagen ze dat het in mijn linker eileider zat. Ik heb 8 weken moeten bloedprikken en echo, eerst om de dag en later wekelijks. Bij mij was het mogelijk om af te wachten, dat kan als je HCG onder de 1500/2000 Zit. Eerst steeg het steeds licht, maar na een tijdje begon het langzaam te dalen, dat betekende dat mijn lichaam het zelf aan het opruimen was. Je kunt het afbreken met chemo injecties, maar dan mag je ook absoluut 3 maand niet zwanger raken. Dat vond ik lang.. Dus ik heb samen met de Gyn besproken of het veilig genoeg was om af te wachten en dat was het. Vandaag moet jij weer heen? 1 tip, als je het niet vertrouwd, je zorgen echt uit spreken. Heel veel succes en ik blijf je volgen.😘🍀

5 jaar geleden

Reactie op Mimi1989

Nee dat zagen ze bij mij dus ook in eerst niet. Daarom kreeg ik in eerste i ...
Dankje schat ! Ik moet om half 11 heen. Ik laat je wel weten

5 jaar geleden

Reactie op kriskris

Dankje schat ! Ik moet om half 11 heen. Ik laat je wel weten
Succes.. dank je

5 jaar geleden

Reactie op Mimi1989

Succes.. dank je
Was toen op de echo helemaal niets nul te zien? Bij mij nu een soort van witte gloed met zwart gat, wat mogelijk iets kan worden... weet je nog hoe het toen bij jou eruit zag?