10 Reacties
2 jaar geleden
Mijn zoontje had het een paar weken geleden! Eerst drie dagen flink koorts en hangerig. Toen ineens vlekken in z'n gezicht en ondertemperatuur. Dat duurde twee dagen en toen was het zo ongeveer wel voorbij! Voor mijn gevoel niet heel ziek van geweest gelukkig. Wel even langs de huisarts geweest maar die zei ook van alle ziektes kunnen ze het beste deze hebben馃槄 maar pas op met andere kindjes, het is besmettelijk. Maar dat wist je misschien al haha. Beterschap!
2 jaar geleden
Reactie op Soeppan
Ja hier ook! Alleen ziekteverloop loopt anders?
Hij begon met 1 dag flinke ...
Ja dat had Mila ook, 's avonds flinke koorts en de volgende dag koorts en vlekjes.
2 jaar geleden
ja 3 weken geleden, 3 dagen 40 graden koorts (tijdens de hittegolf 馃槶馃槶) toen de dinsdag koorts voorbij maar 3 dagen vlekjes. ze was na 7 dagen (pas) weer helemaal haar vrolijke zelf!
2 jaar geleden
Hier ook! 3 dagen koorts en sinds gisteren vlekjes. Kan echt niet wachten tot ze weer haar vrolijke zelf is.
2 jaar geleden
Mijn zoontje van 8,5 maand heeft het met achter de rug, 3 dagen koorts en 2 dagen vlekjes. En hele week zeeeer matig slapen 鈥榮 nachts 馃ケ
2 jaar geleden
Ze heeft wel wat bultjes, maar niet zo rood. Wel koorts. Kan het dan ook 5e of 6e ziekte zijn?