23 Reacties
3 jaar geleden
Heey,
In het begin kun je dit zeker hebben. Dit wil niet meteen zeggen dat er iets mis is. Je kunt dit ook krijgen na gemeenschap met je partner.
3 jaar geleden
Het kan van alles zijn, maar probeer van je zwangerschap te genieten ik duim voor je !
3 jaar geleden
Reactie op niii
Heb je t zelf ook gehad? ☺️
Ja tijdens mijn eerste zwangerschap had ik dit heel erg!
3 jaar geleden
Reactie op niii
En alles is toen goed afgelopen?
Ja zeker nu een mooie gezonde dochter die in augustus 2 wordt!
3 jaar geleden
Reactie op Mec
Ziet er niet raar uit 😘
Dit stelt mij voor nu nog even gerust.. ik was helemaal over stuur! Ik heb namelijk zo een zelfde afscheiding vandaag en werd helemaal onrustig.
Ben dat nu nog overigens. Ik ben maar op bed gaan liggen. En zit nu alles te lezen. Ik lees nergens dat ik me zorgen moet maken en toch doe je dat!
3 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je last van contact bloeding. Gevoelige baarmoedermond die door hoesten, niesen en ontlasting, vrijen kan gaan druppelen. Ik had na ontlasting steeds. Nu al 5 dagen niet😀
3 jaar geleden
Hoi hoi, ik ben nu ongeveer 6 weken . ik had ook dinsdag ook wat bruinverlies in de ochtend, in de namiddag een bloeding. Direkt naar spoed gereden en op de echo zat alles nog wel goed ingenesteld , sindsdien gaat het bloeden wat op en af.. soms uren niets , en dan weer een beetje.. tot hiertoe nog geen buikpijn gehad.. mag maandag terug naar de Gynecoloog 🙏🏻 bang afwachten , vorig jaar in december een miskraam gehad 😔maar kan het bloeden niet vergelijken met nu ..
3 jaar geleden
Hallo. Wil zeker niemand ongerust maken maar wel even mijn verhaal doen. Bij mij begon het met gelijkaardig als op de foto bruin verlies bij afvegen. Dit duurde een weekje. Na een week begon er helderrood bloedverlies. Wist gelijk dat het niet oke was, mijn symptomen waren ook volledjg afgenomen. Op de echo was het vruchtje nog te zien maar gynecoloog kon geen hartje terugvinden.
Ik hoop dat bij jullie alles goed gaat en idd maar om een contactbloeding gaat ❤️
3 jaar geleden
Heb heel veel bruine afscheiding gehad, bloedverlies, MAAR nu 11+3 en niets meer aan de hand en tot nu toe ziet alles er goed uit! Ook eerder MK gehad en erg ongerust maar kan echt gebeuren in eerste weken. Veel plat liggen, rusten en het vruchtje rustig laten nestelen :)