5 Reacties

4 jaar geleden

Ja... Ongeveer 5 dagen tot een week, toen stopte het

4 jaar geleden

Ja, ik heb een getromboseerde aambei. Dan zit er een bloedstolsel in de aambei. Na 2 dagen ongelooflijk veel pijn is het geknapt en sindsdien bloed het. Ik gebruik inlegkruisjes om het op te vangen anders kan ik 4 keer per dag een schone onderbroek aantrekken. Goed schoonhouden en na het ontlasten even de spoelen met de douchekop zodat je het goed schoon houdt. En even niet afvegen met toiletpapier. Dat waren de adviezen van mijn huisarts

4 jaar geleden

Reactie op trotse-mama-martine

Ja, ik heb een getromboseerde aambei. Dan zit er een bloedstolsel in de aam ...
Oh dat geef mij al wat meer rust.. je gaat meteen het ergste denken. Ik ga morgen sowieso nog wel gewoon even bellen. Maar dacht even kijken of meerdere in dit verhaal konden vinden.

4 jaar geleden

Reactie op shaimaxx

Oh dat geef mij al wat meer rust.. je gaat meteen het ergste denken. Ik ga ...
Even bellen lijkt me een goed idee, dan kunnen ze ook even zien of je hetzelfde hebt. Sterkte!

4 jaar geleden

Ik heb ook last van aambeien, uitwendige getromboseerde (niet normaal pijnlijk). Heb ook een keertje gehad dat het ging bloeden, bij het afvegen een paar daagjes. Ik denk dat je inderdaad een inwendige aambei hebt of een wondje aan je aambei. Heb je geen pilletjes of een zalfje? Ik denk als het bloed mag je geen zalf gebruiken…