10 Reacties
2 jaar geleden
Ik volg even wij gaan ook in september en ben ook benieuwd naar tips🙈
Ik neem 2 flessen aanmaak limonade mee die mijn zoontje graag drinkt.
Ze favoriete chipjes, snackjes wil ik ook wat van mee nemen en misschien wat knijpfruitjes.
Vorig jaar zijn we geweest toen was hij 9 maanden en ik heb vooraf zo zitten stressen was helemaal niet nodig!
Favoriete knuffel voor in bed mee
Een eigen hoeslaken vond ik zelf heel prettig zit toch een beetje vertrouwde geur van thuis aan.
Belangrijkste tip.. los laten van tijden slaapjes etc.. geniet van de vakantie en zie maar hoe de dagen lopen, schema's komen thuis wel weer hihi
2 jaar geleden
Ik ben net wezen vliegen. #loedermoeder, maar ik heb 'm zoet gehouden met diksap, likkoekjes en youtube filmpjes (voor stijgen, slapen en dalen). Ik dacht daag 👋 mama heeft ook vakantie en niet moeilijk doen als het ook makkelijk kan.
Maar mijn zoon zit ook hoog in energie, dus in 'rustmodus' heb ik al een halve dagtaak aan hem.
Verder eet hij hier alles wat voorbij komt. Thuis ben ik echt gebrand op gezonde groentes en water drinken stimuleren, op vakantie is het een go with the flow en eet maar waar je zin in hebt situatie geworden xD kind heeft overigens de tijd van zijn leven. Super blij 👌
Ik heb niet echt must haves voor vakantie. Natte washandjes uit verpakking zijn wel echt chill om regelmatig te poetsen.
Verder heb ik wel mn halve kind-inboedel mee. Favoriete boekjes voor het slaap ritueel en indd zijn eigen bord-beker-bestek. Ook wat nieuw speelgoed gehaald zodat hij wat om handen heeft :) zn nieuwe sleutelbos met (kut)biep-geluidjes en stapelbakjes zijn echt een hit.
Verder lekker laten gaan en doen wat goed voelt :) zo haal je denkik ook voor jezelf het meeste uit je vakantie.
Heel veel plezier ❤️
2 jaar geleden
Hooi! Wij zijn net terug! Was echt heeerlijk! Geen zorgen om koken en schoonmaken haha.
Tips:
- favoriete filmpjes downloaden voor vliegtuig
- ik had maispuffs en koekjes mee. Zijn allemaal terug mee gegaan naar Nederland
- klein plastic vorkje meegenomen om mee te eten, hadden alleen grote vorken. Borden heb ik gewoon gebruikt en beter opgelet
- zwemvest en paddle jumper
-sliptop schoentjes voor bij t zwembad (die van mij rent alle kanten op en geen 1x uitgegleden met alle water)
- twee drink bekers mee (je moet veel drinken met 35 graden dus altijd wat bij de hand)
- water uit de kraan was minder lekker (Spanje) dus had flessen water in de kamer
- eigen hoeslaken + knuffel
- lekker laten gaan met slaapjes qua tijden. Thuis was t altijd 12.00-13.00 naar bed voor 2,5 uur. Hier ging die soms halverwege de ochtend even liggen een half uur omdat die echt kapot was van al t zwemmen. Smiddags slapen en savonds na de kinder disco (half 9😅) ging die pas naar bed
- pak sochtwnds bij t ontbijt een appel mee voor tussendoor trek (at die elke dag)
- paar kleine speelgoed dingetjes mee (had drie auto’s en blokken mee) voor op de kamer
- emmer en gietertje voor bij het water
- poncho handdoek
Denk dat dit het wel was haha
2 jaar geleden
Hi!
Wij zijn afgelopen mei naar een all inclusive hotel geweest in Turkije. Wat heb ik mijn ogen uitgekeken. Er is overal aan gedacht van flesvoeding tot groente/fruit hapjes en papjes en noem maar op. Ze hadden zelfs de kinderstoelen speciaal gedekt met kleine lepels, vorkjes en slabbertjes! Het hangt natuurlijk ook af van wat voor soort hotel je heen gaat. Ik zou alleen veel kleren meenemen en goed naar de weersverwachting kijken of je extra laagjes nodig hebt!
Veel plezier en een fijne vakantie alvast! 😊
2 jaar geleden
Vorig jaar geweest met 9 maanden en gaan nu weer met 1 jaar en 9 maanden.
Knijpfruitjes voor snelle trek en in vliegtuig gaan mee. Verder emmertje en schepje (opvouwbare bij Action gescoord)
Poncho handdoek, slipstop en een autootje. Vorig jaar meer speelgoed mee genomen, maar hij vermaakt zich met alles. Oh ja en natuurlijk voor de zekerheid wat filmpjes downloaden.
Voor avondritueel had ik Dikkie Dik boeken op m'n ereader gezet. Scheelt sjouwen en werkte perfect!
Wat ik nu ook al heb ingeslagen. Romperpakjes zodat hij niet teveel laagjes aan hoeft. Vorig jaar een uitkomst!
2 jaar geleden
Net geweest en enorm genoten!
Mijn tip; neem vooral niet teveel mee. Ik had alleen handbagage bij (2 weken met 2 kids 1&2 jaar)en zelfs daar heb ik niet alles van nodig gehad 😃 enjoy!