6 Reacties

3 jaar geleden

Door limonade ? Of met n beetje vla danoontje of iets ?

3 jaar geleden

Misschien in een flesje doen. Dan slikt hij het gelijk door. Geen idee of het met 14 maanden werkt, maar met 6 maanden werkte het heel goed op die manier.

3 jaar geleden

Oh wat vervelend ! Mijn zoontje had een kuur die heel zoet rook (het had iets weg van red bull, zo zoet!).. en hij vond het echt heerlijk, anders even bellen of ze jullie een kuur voor kunnen schrijven die wat lekkerder smaakt? En zo鈥檔 spuitje is ook heel handig, dan kun je het ook wat dieper in het mondje spuiten.. en is het lastiger om het weer uit te spugen..

3 jaar geleden

Deze kuur ruikt inderdaad ook heel zoet inderdaad, doe ook al met spuitje beetje achterin, maar nogsteeds moet ik hem in de houdgreep houden. Ook met een toetje heeft hij het door en duwt hij het gelijk weg. Wordt op deze manier een lange kuur..馃珷

3 jaar geleden

Hier was het ook een hele strijd toen ze 10 maanden was. Wij gebruikten een spuitje, leggen haar plat op het verzorgingskussen en dan vervolgens het spuitje goed vanachter in de mond en dan beetje bij beetje in het mondje. Alles ineens zorgt ervoor dat ze het uitspuugt. Het is een beetje zoals een gans die gevoed en ik vond het ook zielig. Maar het is echt noodzakelijk. Nu is ze 15 maanden en laat ze bijvoorbeeld vloeibare paracetamol wel gewoon toe. Mijn zoontje heeft als baby wel 10 antibiotica kuren gehad (toen eindelijk buisjes) en die vond het zelfs lekker 馃槀. Erg verschillend dus die kindjes.

3 jaar geleden

Ik zag een tip om het in een speen van de fles te spuiten, dan drinken ze het wel op. Dochtertje had hier met 13mnd ook vloeibare antibiotica. 1ste keer was strijd en vond ik zo zielig. toen heb ik haar zelf het spuitje gegeven aangezien ze alles interessant vind en in haar mond stopt. Dat vond ze wel interessant en toen kon ik er langzaam iets in haar mondje spuiten. De rest van de kuur was geen strijd meer :)