84 Reacties
4 jaar geleden
Yay: Jollein wikkeldeken. Voorderest kan ik niet echt een yay bedenken buiten de nodige dingen.
Nay: kipkep, elektrische wipstoel.
4 jaar geleden
Yay: een universele voetenzak voor de maxi cosi van prenatal, de newborn set voor de stokke tripptrapp, de baby sokjes van Kruidvat / bambino, een Tummy tub en het wasmiddel van AH ‘puur’ ipv neutral
Nay: een (elektrische) wipstoel en een flessenwarmer
4 jaar geleden
Yay een voetenzak voor de maxicosi
Nay: een deken voor in bed, hij beweegt zoveel in bed dat een slaapzak veel fijner is.
4 jaar geleden
yay: de nomi wipper en stoel, voedingskussen, fisher price soothe and glow seahorse (mijn 2 dochtertjes zijn er dol op en vallen er vlot mee in slaap en worden er heel snel rustig van), 360gr beker (munchkin), boek: eten voor de kleintjes, haakaa borstkolf, foam puzzelmat, babynestje (ook prettig voor overnachtingen), draagdoek
yay om zelf te maken:
een eigen ontdek en speelhoek: bv grote spiegelwand met leuning, boekenplankje op kinderhoogte, vaste opbergplaatsen voor speelgoed zodat ze weten waar ze dingen kunnen vinden en het zelf ook weer kunnen opbergen (en ja mijn kindje van inmiddels 1,5jr ruimt haar speelgoed deels al zelf goed op)
nay: box, ledikantje (ons dochtertje slaapt heerlijk bij ons in bed)
4 jaar geleden
Reactie op Angel_AR
yay: de nomi wipper en stoel, voedingskussen, fisher price soothe and glow ...
Wauw dat speelhoekje klinkt als een super leuk idee! Het duurt nog even tot mijn kleine zo ver is, maar wel erg leuk!
4 jaar geleden
Yay; babybrezza en wipstoel
Nay; boxpakjes en jasjes/vestjes wij hebben een kachelbaby😚
4 jaar geleden
Wauw dat speelhoekje klinkt als een super leuk idee! Het duurt nog even tot ...
mijn dochtertje is er dol op. speelt heel goed zelfstandig. en het levert echt prachtige momenten op. super fijn voor de ontwikkeling. zo is ze ook echt dol op haar boekenhoekje en zit ze er elke dag wel boekjes te lezen of pakt er eentje om samen met ons te lezen.
4 jaar geleden
Yay:
- Een bijtspeen van RAZbaby
- warme onesies voor buiten
- puckababy 6mnd-2,5 jaar
- onderstel voor maxi cosi
- een walvis nachtlampje die van kleur veranderd, hij vind het amazing!
- overbroekje voor over de luier, ook voor over de wegwerp handig!
- de luiertas van Cangaroo die lijkt op een weekendtas
- een mapje voor zijn paspoort en papieren
- weegschaal op baby te wegen
Nay:
- een babygym want als ik de boxspiraal dwars hang heb ik hetzelfde idee
- jassen. Liever gewoon een warme onesie voor buiten
- sterilisator
- flessenwarmer
- handkolfje
- Infacol
- cosleeper. Ledikant in de kamer had ook volstaan
4 jaar geleden
Yay: Easy baby milk maker (beste aankoop ooit!), love to dream slaapzak, co sleeper en (vooral in het begin) pakjes met een rits.
Nay: jollein wikkeldeken, winterslaapzak hema, teddypak (onze baby komt er bloedheet en bezweet uit, hij kan zichzelf gewoon goed warm houden),
elektrische wipstoel en een douchehandschoen.
4 jaar geleden
Yay
Handkolf medela
Voetenzak maxi cosi
Babynestje
Van die 3hoekjes slabbertjes voor tijdens het voeden
Inzet voor in het badje
Nay
Wikkeldekens
Box
4 jaar geleden
Yay: babygym & wipstoel
Nay: babybadje, co sleeper, inbaker doeken like puckababy piep (kan ook gewoon met een simpele hydrofiel XL van de action)
4 jaar geleden
Yay: newbornset van de triptrap, meyco swaddles, grote hydrofieldoeken, kinderwagen met grote bak en luchtbandjes, extra droogrek voor de was 😉
Nay: kipkep, teddypak, vesten en dikke truien (veel te warm voor onze warmbloedige baby), boxpakjes, rompers met lange mouwen, omslagrompers