30 Reacties
4 jaar geleden
De babygym van little dutch is hier een hit, speelkleed hebben wij niet. Heb wel gelezen dat een zwart witte het best is, maar elk kindje reageert anders. Echt proberen
4 jaar geleden
Die van Lovevery is fantastisch, hij is heel duur (maar wij hadden hem gekregen). Daar zit voor alle ontwikkelingsfases wat op, inclusief zwart-wit kaarten en een boekje met ontwikkeling per periode en welke onderdelen per periode geschikt zijn om te gebruiken.
4 jaar geleden
Wij hebben die van lovevery. Het is een flinke aankoop maar echt het geld meer dan waard! Zit voor elke leeftijd wat bij en een super mooi boekje met uitleg over de ontwikkeling per maand. Onze zoon (12 weken) vindt hem nu al geweldig! Lacht het uit als hij op het kleed speelt.
4 jaar geleden
Reactie op MasKev17
Deze is dat toch?
Zit daar meer bij dan dat ik hier zie?😅

Ja! Dat is die inderdaad. Ik dacht ook, wat een 'saai' kleed. Maar voor de ontwikkeling echt geweldig. Die zwart wit kaarten vindt hij hier nu helemaal geweldig. Hij raakt er niet snel van overprikkeld, vind ik ook een voordeel. Hij kan soms wel 30 minuten spelen.
4 jaar geleden
Reactie op MasKev17
Deze is dat toch?
Zit daar meer bij dan dat ik hier zie?😅

Ja deze, er zitten meerdere kaarten bij (zwart-wit, spiegelkaart etc), een boekje, 3 van die hangers die je ziet. De zwart-wit is vooral voor de eerste fase, die andere maakt geluid en de kleurrijke knispert. En dan heb je dus allemaal flappen op het kleed zelf waar ze dingen aan kunnen zien/voelen/ontdekken. En er zit nog een doek waarmee je een tentje kunt maken van de babygym, als ze wat ouder zijn.
4 jaar geleden
Reactie op MasKev17
Dit heb ik vaker gehoord, maar als ik hem bekijk denk ik "wat is hier zo 'b ...
Er staat veel uitleg in het boekje over welke ontwikkelingen de baby doormaakt, en dan ook per periode oefeningen die je in rugligging, zijligging en buikligging zou kunnen doen per fase. Meer afgestemd op de ontwikkeling van het kind dan de meeste andere babygyms, zonder dat het een overdaad is aan prikkels. Zou deze zelf ook niet gekocht hebben, maar nu ik hem gekregen heb en gebruik ben ik er echt heel blij mee. Mijn zoontje van 10 weken ligt soms minuten naar naar de zwart-wit kaarten te staren en begint nu ook tegen de rammelaar te slaan.

4 jaar geleden
Wij hebben de Tiny Love gymini luxe Boho Chic. Goed voor de ontwikkeling en niet van die schreeuwende kleuren. Mooi meegenomen want t past goed bij ons interieur. Onze zoon is pas 7,5 week, maar vindt het al erg interessant!
4 jaar geleden
Reactie op Evelien_K88
Er staat veel uitleg in het boekje over welke ontwikkelingen de baby doorma ...

Haha die van ons gaat nu ook tegen de rammelaar slaan! Dachten eerst dat het per ongeluk ging. Maar gaat toch echt heel gericht en hij probeert hem nu ook vast te pakken. Echt geweldig om te zien😆
Wat hier trouwens ook een hit is, is het zwart/witte balletje boven de Stokke Tripp trapp te hangen. Hij bokst de hele tijd tegen het balletje aan en kirt er op los. Hij slaat hem er soms zelfs af. En vandaag begint hij het balletje ook vast te pakken.
(Zodra hij iets heel leuk vindt kwijlt hij als een malle😂)

4 jaar geleden
Haha die van ons gaat nu ook tegen de rammelaar slaan! Dachten eerst dat he ...

Goede tip, kunnen we hier ook eens proberen!
4 jaar geleden
Wij hebben deze, zo leuk dat hij met z’n voetjes “piano” kan spelen 🥰