17 Reacties

4 jaar geleden

Hier hetzelfde. Gynaecoloog zegt dat hij nog kan indalen tijdens de bevalling… en maakt zich er geen zorgen in. Bij mij mijn eerste kindje.

4 jaar geleden

Hier nu 39 weken en vorige week vrijdag was de kleine hier nog niet ingedaald, hoop dat het allemaal zo snel mogelijk gebeurd nu hoor.

4 jaar geleden

Hier ook hetzelfde. Ik ben nu ruim 39 weken en de baby is nog niet ingedaald. Ook zwanger van de tweede. De gynaecoloog maakte zich er bij mij geen zorgen om en gaf aan dat het indalen bij een tweede vaker gebeurd tijdens de bevalling, omdat ze meer ruimte hebben. Ik probeer daar maar op te vertrouwen.

4 jaar geleden

En als ze niet indalen tijdens de bevalling wat gebeurd er dan? En kunnen ze niet inleiden als de baby nog niet ingedaald is?

4 jaar geleden

Hier ook 39 weken.. 2e kindje en nog niet ingedaald.. was geen probleem zij de vk. Alleen als ik nu vruchtwater zou verliezen moest ik plat gaan liggen en de vk bellen.

4 jaar geleden

En als ze niet indalen tijdens de bevalling wat gebeurd er dan? En kunnen ...
Ze kunnen gewoon inleiden als de baby nog niet is ingedaald, omdat dit ook vaak tijdens de bevalling gebeurd. Als het kindje echt niet wil indalen tijdens de bevalling kan het een keizersnede worden.

4 jaar geleden

Mijn zoontje was tot 42 weken niet ingedaald. Had toen wel 2 cm ontsluiting en ze konden zonder ballontje inleiden. De inleiding begon met vliezen breken en daarna daalde hij gelijk in. Nu 40+5 zwanger. Baby weer niks ingedaald en ook nog een cm onsluiting. Krijg woensdag een ballontje en hoop dat ik donderdag verder ingeleid kan worden.

4 jaar geleden

Reactie op Nardin

Mijn zoontje was tot 42 weken niet ingedaald. Had toen wel 2 cm ontsluiting ...
Ik heb idd ook nog geen ontsluiting.. Spannend woensdag! Succes en hopelijk heb je snel je kindje in je armen!

4 jaar geleden

Reactie op Boymomm

Ik heb idd ook nog geen ontsluiting.. Spannend woensdag! Succes en hopelijk ...
Ja dat hoop ik ook snel voor jou! Spannende tijden zo! Succes he!

4 jaar geleden

En als ze niet indalen tijdens de bevalling wat gebeurd er dan? En kunnen ...
De ween laten je baby zakken tijdens de bevalling bij mij was de baby ook nog niet in gedaald en zat hij ook heel hoog in de buik toch is de bevalling vandaag goed gelukt

4 jaar geleden

Ik was 41+3 weken en baby was ook nog niet ingedaald. Hij daalde pas echt goed in door de heftige weeën en toen de vliezen waren gebroken. Geen zorgen dus! Ik maakte me ook zorgen maar allemaal goed gekomen!

4 jaar geleden

Bij mijn vorige zwangerschap daalde ons dochtertje pas in net voor de weeën begonnen. Nu bijna 39 weken en kleine ook nog niet ingedaald.

4 jaar geleden

Bij mijn vorige zwangerschap daalde mijn zoontje pas in tijdens de bevalling.... Nu ligt hij sinds vandaag ingedaald (37+4).

4 jaar geleden

Reactie op Rachel Bregita

De ween laten je baby zakken tijdens de bevalling bij mij was de baby ook ...
Wat fijn dat het gelukt is! Gefeliciteerd 🥰🥰 en geniet ervan

4 jaar geleden

Onze smurf is tot aan het inleiden aan toe nooit ingedaald, ook niet na 16 uur aan de weeën opwekkers. Maar zelfs dan kan het tijdens het bevallen zelf nog gebeuren hoor, dus maak je geen zorgen. Mijn moeder heeft 3 kids op de natuurlijke manier op de wereld gezet en wij zijn alle 3 nooit ingedaald. Ik ben nu zelf ruim 38 weken ver van nummer 2 en ook nog niet ingedaald.

4 jaar geleden

Wat fijn dat het gelukt is! Gefeliciteerd 🥰🥰 en geniet ervan
Dankjewel 🥰🥰

4 jaar geleden

Reactie op Rachel Bregita

De ween laten je baby zakken tijdens de bevalling bij mij was de baby ook ...
Gefeliciteerd!😍😍