17 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb de Philips avent sinds een paar weken en ben er erg tevreden over! Het is misschien niet per se nodig maar wel erg handig. Met stomen behoud je ook meer vitamines overigens. De Philips avent gebruik je om te stomen en als je hem omdraait kun je direct pureren, erg handig!
4 jaar geleden
Reactie op Lindsay92
Ik gebruik het niet, ik doe alles gewoon in een kookpot en mix dan met de s ...
Ja dit deed ik ook vorige week, maar wil het niet te lang koken omdat ik de vitamines wil behouden en als ik het met de staafmixer mix is het geen fijne puree.... dilemma 🙈
4 jaar geleden
Wij pureren niet. Wij bieden hapjes aan volgens de kleintjes methode. Zitten heel veel voordelen aan ten behoeve van de ontwikkeling van de kleine (o.a. hand-oogcoördinatie, pincetgreep, mondontwikkeling, ontdekken van voedsel, zelf bepalen wanneer genoeg, kokhalsreflex onder de knie krijgen).
Mocht je het nog niet kennen, is het zeker de moeite waard je er eens in te verdiepen 😉
4 jaar geleden
Reactie op Assie-07
Wij pureren niet. Wij bieden hapjes aan volgens de kleintjes methode. Zitte ...
Is dat de rapley methode? Of iets anders
4 jaar geleden
Reactie op Mabv
Ik wil deze dus graag, maar lees overal dat er een deel niet goed schoon ge ...
Ik heb hem ook en had dat ook gelezen. Maar het deel waar het om gaat, er zit een gaatje in en je kan het water er dus gewoon uit laten lopen. Ik ervaar er in ieder geval geen problemen mee!
4 jaar geleden
Reactie op Mabv
Ik wil deze dus graag, maar lees overal dat er een deel niet goed schoon ge ...
Ik heb deze ook en heb daar geen last van. Er zit zo een klein gaatje in de bodem. Als je daar na het afwassen een beetje water in laat lopen, het schudt en erna leeg laat lopen, is het gemakkelijk proper te krijgen! Ik was het wel altijd met de hand af en niet in de vaatwasser.