17 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg even :)

4 jaar geleden

Ik gebruik het niet, ik doe alles gewoon in een kookpot en mix dan met de staafmixer ☺️

4 jaar geleden

Ik heb De Play baby blender ben er heel tevreden van 😊

4 jaar geleden

Ik heb philips avent stomer blender die wit met groene. Vind t wel handig , de vitamines blijven erin eerst stomen en dan draai je de kan om en pureer je t.

4 jaar geleden

Ik heb de Philips avent sinds een paar weken en ben er erg tevreden over! Het is misschien niet per se nodig maar wel erg handig. Met stomen behoud je ook meer vitamines overigens. De Philips avent gebruik je om te stomen en als je hem omdraait kun je direct pureren, erg handig!

4 jaar geleden

Reactie op Lindsay92

Ik gebruik het niet, ik doe alles gewoon in een kookpot en mix dan met de s ...
Ja dit deed ik ook vorige week, maar wil het niet te lang koken omdat ik de vitamines wil behouden en als ik het met de staafmixer mix is het geen fijne puree.... dilemma 🙈

4 jaar geleden

Ja dit deed ik ook vorige week, maar wil het niet te lang koken omdat ik de ...
Oh ik krijg de mijne wel heel goed gemixt 😅

4 jaar geleden

Wij pureren niet. Wij bieden hapjes aan volgens de kleintjes methode. Zitten heel veel voordelen aan ten behoeve van de ontwikkeling van de kleine (o.a. hand-oogcoördinatie, pincetgreep, mondontwikkeling, ontdekken van voedsel, zelf bepalen wanneer genoeg, kokhalsreflex onder de knie krijgen). Mocht je het nog niet kennen, is het zeker de moeite waard je er eens in te verdiepen 😉

4 jaar geleden

Reactie op Assie-07

Wij pureren niet. Wij bieden hapjes aan volgens de kleintjes methode. Zitte ...
Is dat de rapley methode? Of iets anders

4 jaar geleden

Philips avent 4 in 1, super ding

4 jaar geleden

Is dat de rapley methode? Of iets anders
Lijkt veel op elkaar inderdaad, maar zitten wel wat kleine verschillen tussen

4 jaar geleden

Reactie op Havh

Philips avent 4 in 1, super ding
Ik wil deze dus graag, maar lees overal dat er een deel niet goed schoon gemaakt kan worden en er dus voeding achterblijft. Hoe ervaar jij dat?

4 jaar geleden

Reactie op Mabv

Ik wil deze dus graag, maar lees overal dat er een deel niet goed schoon ge ...
Ik heb hem ook en had dat ook gelezen. Maar het deel waar het om gaat, er zit een gaatje in en je kan het water er dus gewoon uit laten lopen. Ik ervaar er in ieder geval geen problemen mee!

4 jaar geleden

Reactie op Mabv

Ik wil deze dus graag, maar lees overal dat er een deel niet goed schoon ge ...
Ik heb deze ook en heb daar geen last van. Er zit zo een klein gaatje in de bodem. Als je daar na het afwassen een beetje water in laat lopen, het schudt en erna leeg laat lopen, is het gemakkelijk proper te krijgen! Ik was het wel altijd met de hand af en niet in de vaatwasser.

4 jaar geleden

Reactie op YasmineB

Ik heb deze ook en heb daar geen last van. Er zit zo een klein gaatje in de ...
Aha oke.gebruik je hem ook veel voor ontdooien en opwarmen? Twijfel nog beetje of dat echt handig is, en gebruikt wordt. Lijkt mij wel handig maar geen idee verder

4 jaar geleden

Wij hebben de Philips avent. Super handig!

4 jaar geleden

Hoelang maak je eigenlijk zelf hapjes gepureerd enzo? Ben benieuwd of het de moeite waard is, goedkoop is het apparaat nou ook niet perse