13 Reacties Nieuwste boven Dan zou ik toch gauw de huisartsenpost bellen. Dit lijkt mij niet normaal
Reactie op AngieLippold Dan zou ik toch gauw de huisartsenpost bellen. Dit lijkt mij niet normaal
Ja? Ik schrok idd best wel dat ik dit zag! Achteraf zat het er gister al maar dacht ik dat het schaduw was.. nu in zn mondje gekeken en is het echt zegmaar een zwarte vlek achteraan zn tong
Reactie op Jaimy11 Ja? Ik schrok idd best wel dat ik dit zag! Achteraf zat het er gister al ma ...
Heeft je babytje antibiotica of medicijnen?
Reactie op Jaimy11 Ja? Ik schrok idd best wel dat ik dit zag! Achteraf zat het er gister al ma ...
Het kan wat onschuldigs zijn maar lijkt mij toch goed om het te laten beoordelen door een arts
Reactie op ElinexY Heeft je babytje antibiotica of medicijnen?
Nee.. niets!
Reactie op Jaimy11 Nee.. niets!
Dan zou ik de hap bellen en vragen om afvies.
Zoals onderstaand kan het iets heel onschuldigs zijn. Maar altijd het zeker voor het onzekere.
Reactie op ElinexY Dan zou ik de hap bellen en vragen om afvies.
Zoals onderstaand kan het ie ...
Ik ga bellen!
Jeetje! Weet je ondertussen al meer?
Reactie op unoo Jeetje! Weet je ondertussen al meer?
Het was geen spoed zei ze dus morgen even langs de huisarts! En als hij anders ging gedragen ofzo gelijk weer bellen. Dus even afwachten!
Reactie op Jaimy11 Het was geen spoed zei ze dus morgen even langs de huisarts! En als hij and ...
Spannend, hopelijk is het niks om je zorgen over te maken. Sterkte voor nu
Jeetje, wat zul je geschrokken zijn. Ik hoop dat de huisarts er ondertussen naar heeft gekeken en dat het meevalt, sterkte!
Ik ben ook benieuwd hoe het ‘afgelopen’ is 🥰