8 Reacties

4 jaar geleden

Hoi! we hebben een duur babyfoon met camera voor ons eerste gekocht en dit werkt niet zo goed bij ons (misschien zijn er te veel WiFi netwerken die storen). We hebben dan gewoon een camera by Amazon gekocht voor 25 euro of zo, met een app op ons mobiel of tablet kunnen we ons dochter goed zien en horen (WiFi is nodig). Succes!

4 jaar geleden

Reactie op Almostthere21

Hoi! we hebben een duur babyfoon met camera voor ons eerste gekocht en dit ...
Merk van de camera is TP-Link Tapo TP-Link Tapo C200, Wi-Fi Security Camera, 1080p, Night Vision, Two-Way Audio, SD Card Storage up to 128GB, White https://www.amazon.nl/dp/B07XLML2YS/ref=cm_sw_r_apan_glt_i_VKKX25R37Z98VW51RGCZ

4 jaar geleden

Wij hebben net toevallig bij de Prenatal de Luvion Grand Elite 3 Connect gekocht vanwege de aanbieding. Mijn vriend had daar goede dingen over gelezen

4 jaar geleden

Wij hebben de Orreti V8 babyfoon gekocht.

4 jaar geleden

luvion prestige touch 2 echt een aanrader wij hebben hem gekocht in 2016 voor onze oudste en werkt super goed, bereik is prima, beeld en geluid zijn gelijk aan wat er gebeurt, kan er meerdere camera's op aansluiten en het beeldscherm is lekker groot😁

4 jaar geleden

Wij hebben een Google Nest camera. Je kunt erdoor praten evt en altijd te zien als je internetverbinding hebt via je telefoon. Kan evt daarna ook als beveiligingscamera gebruikt worden. Ideaal

4 jaar geleden

Ik volg ook even! Lees inderdaad vaak over slecht bereik, ook bij de duurste toestellen. Zie door de bomen het bos niet meer 😂.

VRIEND

4 jaar geleden

Luvion Essential bij de eerste baby gekocht, nu gaan we een tweede camera er bij aanschaffen zodat we met een scherm kunnen kijken. Uit ervaring vind ik het een hele fijne camera. Het is wel zonder wifi, hier hebben we bewust voor gekozen omdat we niet op het werk nog via de camera de baby ‘in de gaten’ willen houden.