26 Reacties
5 jaar geleden
Ok ok.. ik heb op 3-6 een echo (10,5 week dan) en de dag erna vertrekken mijn vriend en ik (hopelijk code geel!) met de auto richting Italië! En hopelijk met goed nieuws. We zullen echter niet veel samen zijn; met mijn ouders en mijn broer plus gezin een week aan het strand om mijn moeder haar 70-e verjaardag te vieren.. en daarna bij vrienden in Frankrijk langs en hopelijk ook in Zwitserland bij een vriend langs. Veel rijden dus fingers crossed dat het klopt wat ze zeggen over die misselijkheid na 12 weken!
5 jaar geleden
Wij gaan 3 juni lekker 11 dagen naar Rhodos met het vliegtuig. 31 mei de termijn echo en dan hopelijk met een gerust hart op vakantie. Alleen niet in alle rust want we hebben een smurf van 1 mee 😊. Plezier met vakantie zoeken en boeken ☀️
5 jaar geleden
Wij willen heel graag naar Indonesië gaan rond mijn 16e week (eind juni). De grenzen zijn nog dicht en momenteel kunnen we nog niets inplannen. We wachten nog heel even af tot eind mei ongeveer. Gaan de grenzen niet open dan zullen we naar een andere bestemming moeten kijken.
5 jaar geleden
Wij willen heel graag naar Indonesië gaan rond mijn 16e week (eind juni). D ...
Is dat wel verstandig? Indonesië is een zika land en volgens mij word je direct medisch als je daar bent geweest. Het wordt zelfs aangeraden tot 3 maanden na je reis naar Indonesië niet zwanger te raken 😬
5 jaar geleden
Ik wil graag in de herfstvakantie een weekje naar de zon 😊 is al jaren geleden dat we dat hebben gedaan! En hopelijk is het qua maatregelen én zwangerschapstermijn dan goed te doen om even een weekje weg te vliegen 😍
5 jaar geleden
Wij willen heel graag naar Indonesië gaan rond mijn 16e week (eind juni). D ...
Wij vertrekken normaal gezien op 10 juli naar Bali! Hoop ook zo hard dat de grenzen tegen dan open zullen zijn 🥺
5 jaar geleden
Wij gaan eerste week van september lekker 2 weken naar Santorini Griekenland. We hadden net een week geboekt toen ik erachter kwam dat ik zwanger ben. (Stiekem had ik al een voorgevoel). Ik hoop dat we lekker kunnen genieten met z’n tweetjes zonder al te veel maatregelingen. 🌊🥰
5 jaar geleden
Reactie op readywhenyouare
Wij vertrekken normaal gezien op 10 juli naar Bali! Hoop ook zo hard dat de ...
Op internet heb ik wel gelezen dat de grenzen weer open zullen gaan in juli maar precieze data’s staan er niet in. Ook heb ik aantal keren de ambassade gebeld die zeggen dat we tot eind mei of/tot midden juni moeten wachten.
5 jaar geleden
Reactie op BabyBoertje24
Is dat wel verstandig? Indonesië is een zika land en volgens mij word je di ...
Gynecoloog die vind alles oke, natuurlijk zijn er wel dingen waar ve extra op moeten letten natuurlijk. Zika komt niet in Bali voor. Malariamuggen die zijn er helaas wel, zwangere vrouwen mogen geen tabletten daarvoor inslikken maar de creme ervan moet insmeren. We zullen zien :)
5 jaar geleden
Reactie op SPA
Zijn er ook mama's en papa's hier die met een peuter op vakantie gaan? Zo j ...
Yess wij hebben voor 350 euro een nette vouwwagen gekocht! Zijn al 2 keer weg geweest en megaa genoten onze peuter is 2 jaar. Ben nu zelf bijna 11 weken zwanger. Ik vind een camping echt ideaal met zo'n kleintje. Lekker eigen spullen bij en dicht bij hem als hij slaapt.