9 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb zelf een baby nestje, en de kleine vind het heerlijk om in te liggen soms leg ik m ook in ze nestje bij ons in bed, word ie lekker rustig van
4 jaar geleden
Een relaxhoes ken ik niet 🤷♀️
Voor een babynestje wordt wel gewaarschuwd ivm verstikkingsgevaar. De kleine kan zich tegen 1 van de zijkanten draaien en dan met het neusje tegen de kant, waardoor het geen adem kan halen.
Uiteraard blijft het eigen keuze of je het wilt gebruiken of niet, maar wilde het toch even delen voor het geval het je onbekend is 😉
4 jaar geleden
Wij hebben zelf bij onze zoon een babynestje gehad en hebben die echt heel veel gebruikt! Ik heb gelezen dat je ook een aankleedkussenhoes om je voedingskussen kan doen als een soort relaxhoes (ik heb er zelf 1 gefabriceerd en voldoet prima) de relaxhoes kun je denk ik zelf wat minder lang gebruiken dan een babynestje.
4 jaar geleden
Ligt er maar net aan welk nestje je neemt, de Ilmaha relaxhoes is al gauw €40, terwijl er ook mooie/goede nestjes zijn voor €30.
Ik wilde zelf een Form Fix, een goedkopere variant van de relaxhoes (via bol.com). Het voordeel daarvan is als de kleine ietsje ouder is, je het voedingskussen op zn kop kan leggen en de baby dan erin kan zitten. De hoes houdt dan het kussen stevig bij elkaar, waardoor je baby niet kan omvallen en zo kan oefenen met rechtop zitten! 😁 Heb hem nog niet aangeschaft, ik heb namelijk een goedkoop voedingskussen dat net te klein is... Heb wel een Babynestje!
4 jaar geleden
Babynestje vind ik persoonlijk beste aankoop ooit..ze liggen er zo knus en geborgen in..je kan ze overal lekker laten,alleen ik heb zelf wel van sleepyhead ( heet nu Dockatot) je betaald er wel wat voor maar is wel een veilig verklaarde baby nestje vergeleken al die andere goedekopere( en de verhalen over verstikkingsgevaar) je moet er gewoon zicht op houden en zolang ze niet kunnen draaien komen ze bij deze ook niet tegen de zijkant aan.en zou het bij deze wel zo zijn het is een ademende stof,maar dat kan je allemaal terug vinden op internet..
4 jaar geleden
Reactie op BabyBoertje24
Ligt er maar net aan welk nestje je neemt, de Ilmaha relaxhoes is al gauw € ...
Dat van dat rechtop zitten kan trouwens ook met de Ilmaha natuurlijk hahaha, zoals ik het heb getypt lijkt het alsof dat alleen over de FormFix gaat🤭
4 jaar geleden
Ik heb beide. Onze kleine slaapt niet goed in de co sleeper, maar wel met het babynestje er in ( wees je er bewust van dat dit inderdaad niet helemaal veilig is). Ik heb een nestje van Doomoo. Ik heb voor beneden op de bank en in de box de relaxhoes van Ilmaha.