12 Reacties

4 jaar geleden

Kinderwagen in de auto laten misschien?

4 jaar geleden

Wij woonden vroeger op de 2e verdieping en lieten de buggy in de gang beneden staan of in de auto. Nu eigenlijk ook geen plaats om de buggy te zetten dus die blijft opnieuw in de auto

4 jaar geleden

Mijn moeder liet toen de tijd de kinderwagen beneden in het schuurtje staan.

4 jaar geleden

Kinderwagen in de auto laten misschien?
We hebben maar een auto helaas, mijn man is overdag op werk natuurlijk en hij neemt de auto mee. Stel dat ik een keertje alleen met de baby ergens heen moet, heb ik geen kinderwagen 😩

4 jaar geleden

Heb je een box(schuur) met onze dochter moest ik ook twee hoog geen lift. En dan zetten ik de wagen daar beneden in de box en dan deed ik haar in de draagdoek ( ergonomische draagzak kan ook) en dan liep ik naar boven. Zo sliep ze lekker door tegen mij aan. Hopelijk heb je er wat aan. Zelf zou ik je wagen niet in een centrale hal laten staan omdat nooit weet hoe of wat. Kunnen katten in gaan liggen of gekke mensen die er wat mee doen. Zou zonde zijn. Heel veel succes ♡

4 jaar geleden

Reactie op 2305Nicole1986

Heb je een box(schuur) met onze dochter moest ik ook twee hoog geen lift. E ...
Dit is inderdaad wel een goed idee om te doen! Dankjewel! 🥰

4 jaar geleden

Reactie op M.S

Dit is inderdaad wel een goed idee om te doen! Dankjewel! 🥰
Geen probleem, gelukkig kunnen we ervaringen uitwisselen zo. 🥰😘

4 jaar geleden

Helaas, eerste verdieping en er staat duidelijk aangegeven dat kinderwagens niet beneden mogen staan. Denk dan maar in de auto laten. Heel jammer.
wij hebben geen lift en wonen op de 1e verdieping in appartement. we hebben op de begane grond de berging, daar rijden we dan de wagen heen en met 1 klik/knop haal je de wieg van de wagen af, die tillen we dan naar boven! 😊 wij hebben de easywalker 3 wagen. zo kun je haar wel lekker rustig in/uitpakken binnen omdat het winter is maar hoef je niet met heel de wagen te zeulen haha

4 jaar geleden

Wij wonen op de 3e verdp zonder lift. Gaan de kinderwagen in de berging laten en dan de reiswieg mee naar boven.. Het is namelijk erg vochtig en ben bang dat er anders schimmel op komt 😅 onderstel maakt niet zoo veel uit

4 jaar geleden

Wij laten de wagen en bak in de auto.. Nemen de maxi cosi gewoon altijd mee naar boven

3 jaar geleden

Is die trap met 10 tredes breed? Misschien een plank oid erop leggen of bij de voordeur zetten? Zodat je die kan pakke