12 Reacties

4 jaar geleden
Wij woonden vroeger op de 2e verdieping en lieten de buggy in de gang beneden staan of in de auto. Nu eigenlijk ook geen plaats om de buggy te zetten dus die blijft opnieuw in de auto

4 jaar geleden
Mijn moeder liet toen de tijd de kinderwagen beneden in het schuurtje staan.

4 jaar geleden
Heb je een box(schuur) met onze dochter moest ik ook twee hoog geen lift. En dan zetten ik de wagen daar beneden in de box en dan deed ik haar in de draagdoek ( ergonomische draagzak kan ook) en dan liep ik naar boven. Zo sliep ze lekker door tegen mij aan. Hopelijk heb je er wat aan. Zelf zou ik je wagen niet in een centrale hal laten staan omdat nooit weet hoe of wat. Kunnen katten in gaan liggen of gekke mensen die er wat mee doen. Zou zonde zijn. Heel veel succes ♡

4 jaar geleden
Reactie op M.S
Dit is inderdaad wel een goed idee om te doen! Dankjewel! 🥰
Geen probleem, gelukkig kunnen we ervaringen uitwisselen zo. 🥰😘

4 jaar geleden
wij hebben geen lift en wonen op de 1e verdieping in appartement. we hebben op de begane grond de berging, daar rijden we dan de wagen heen en met 1 klik/knop haal je de wieg van de wagen af, die tillen we dan naar boven! 😊 wij hebben de easywalker 3 wagen.
zo kun je haar wel lekker rustig in/uitpakken binnen omdat het winter is maar hoef je niet met heel de wagen te zeulen haha