8 Reacties

5 jaar geleden

Via Shein heb je leuke bikini's en badpakken voor weinig geld speciaal voor zwangere vrouwen. Hoger broekje of rekkend middenstuk, net wat je wilt. +/- € 15

5 jaar geleden

Ik ga gewoon echt pas een week voor mn vakantie een bikini of badpak aanschaffen, het is zo moeilijk inschatten!

5 jaar geleden

Reactie op Buurvrouw

Ik ga gewoon echt pas een week voor mn vakantie een bikini of badpak aansch ...
Slim! Ik denk inderdaad dat ik ook maar even moet wachten😬

5 jaar geleden

Ik heb een Tankini gekocht, die groeit lekker mee 😉

5 jaar geleden

Ik zou een tankini bij bon prix kopen ofzo. Niet duur en zit van je 12 w. Tot je 42e week prima

5 jaar geleden

Ik heb ook een tankini gekocht, eentje met een beugel erin die de borsten ondersteund. In mijn geval zijn mijn borsten en buik al aardig gegroeid. Verder vind ik het zelf prettiger om wel een bedekte buik te hebben, maar dat is natuurlijk persoonlijk.😊😉

5 jaar geleden

Ik ga over 6 weken dan ben ik ook 20 weken, heb nog helemaal geen buik dus vindt het ook moeilijk in te schatten hoe het dan zal zijn. Ik ga ook vlakvoor de vakantie bikini’s of een badpak aanschaffen, zonde als je groter koopt en niet past. & neem sowieso nog eigen bikini’s mee als ik die pas.

5 jaar geleden

Je kunt altijd ter plaatse van je vakantiebestemming een boetiekje induiken voor een bikini.