6 Reacties

3 jaar geleden

Hier gaat ons zoontje staan zitten liggen en opnieuw en opnieuw. Er liggen allemaal badspeeltjes in bad waardoor hij toch wel graag gaat zitten of liggen spelen. Ik was m altijd al staand aan de badrand ik zet m weg gelijk even snel afspoelen. En verder is het speeltijd in bad.

3 jaar geleden

Hier ook staan, wel ook zittend spelen maar als ze wil staan laat ik haar. Ze glijdt wel eens uit en dan even kopje onder, maar altijd direct weer boven zonder tranen. Wij verliezen haar geen seconde uit het oog, wat kan er dan mis gaan?

3 jaar geleden

Ik zit mee in bad om mee te spelen, dan blijft hij zitten. Ik heb vandaag zijn haartjes uitgespoeld met een spuitend badspeeltje. Hij heeft wel dun en nog niet heel veel haar, dat scheelt misschien wel. https://www.hapespeelgoed.nl/babyspeelgoed/badspeelgoed/spuitfiguren-set-zeedieren.html

3 jaar geleden

Hier staat hij ook grotendeels in bad, ik vind het prima. Hij vermaakt zich met het speelgoed en wij zijn er constant bij. Soms glijd hij uit en gaat kopje onder. Gaat daarna weer vrolijk verder met spelen. Ook ons zoontje vind het niet fijn om zijn haren uit te spoelen, geen tip. Het moet toch gebeuren.

3 jaar geleden

Hier ook staan en soms vallen. Prima. Mijn zoon is gek op zwemmen en ook onderwater gaan prima. Echter thuis gezicht poetsen en haren wassen ook drama, gewoon doorzetten.

3 jaar geleden

Ik heb dit gekocht voor onder de douche. Mijn zoon wou ook de heletijd staan