18 Reacties

3 maanden geleden

Niemand ?

3 maanden geleden

Die van ons gaat sinds hij 3 jaar en 4 maanden is, 3 ochtenden naar school via de opvang. Hij is echt wel 2 maanden uit zijn doen geweest. Ik hoop eigenlijk dat hij in december (hij wordt 30 nov 4 jaar) als hij volledig naar school zal gaan, sneller ritme vindt.

3 maanden geleden

De kinderen uit deze groep zijn geboren in december 2021. In uitzonderlijke gevallen gaan kinderen een maand eerder naar school, de meeste, ik vermoed bijna alle kinderen, gaan pas in december of januari naar school, als ze 4 zijn.

3 maanden geleden

Reactie op W1999

De kinderen uit deze groep zijn geboren in december 2021. In uitzonderlijke ...
Ohjaa, helemaal niet bij nagedacht oeps 馃き

3 maanden geleden

Reactie op mmmiriammm

Die van ons gaat sinds hij 3 jaar en 4 maanden is, 3 ochtenden naar school ...
Ik hoop het voor jou ook ! Dat lijkt me wel moeilijk als ze helemaal uit hun ritme gaan..

3 weken geleden

Nou spannend, mijne heeft morgen zijn eerste wendag. Hij is tot 4 jaar altijd thuis geweest dus dat maakt het erg spannend. Denk dat ik zenuwachtiger ben.

3 weken geleden

Reactie op Boymommy21

Nou spannend, mijne heeft morgen zijn eerste wendag. Hij is tot 4 jaar alti ...
Ja hier heeft mijn dochter overmorgen haar eerste wendag ben ook echt heel benieuwd. Zij heeft er in ieder geval veel zin in. Precies wat je zegt. Ik ben meer zenuwachtiger dan haar.

3 weken geleden

Reactie op Nour_2021

Ja hier heeft mijn dochter overmorgen haar eerste wendag ben ook echt heel ...
Nou het is achter de rug. Hij vond het spannend toen ik hem bracht, de juf zou me op de hoogte brengen na een uur. Ik zou hem eigenlijk om 11 uur ophalen, maar ze vroeg of het al ok 10:30 kon omdat hij moest huilen en mij wilde.

3 weken geleden

Reactie op Boymommy21

Nou het is achter de rug. Hij vond het spannend toen ik hem bracht, de juf ...
Aawh ja het is toch anders, als je mama gewend ben. Hoop wel dat hij leuk heeft gespeeld. Toch nog knap gedaan maar een half uurtje eerder. Mijn dochter moet tot 12:30 dus ben echt benieuwd.

3 weken geleden

Reactie op Nour_2021

Aawh ja het is toch anders, als je mama gewend ben. Hoop wel dat hij leuk h ...
Spannend hoor

2 weken geleden

Mijn zoontje heeft nu vier dagen geoefend en begint na het sinterklaasweekend voor het echt. Hij vindt het erg spannend en heeft het er vooral in de ochtenden moeite mee. De middagen komt hij wat meer los. Het is nu ook wel erg veel met ook nog Sinterklaas in het land en straks Kerst. Ook is het heel wat anders dan bij kinderopvang, bijvoorbeeld al doordat het heel druk is op het schoolplein en in de gang bij aankomst. Hij zegt dat hij het wel heel erg leuk vindt, gelukkig.

2 weken geleden

Nou mijn dochter heeft haar eerste oefenochtend gehad op woensdag, dan heeft de school maar les tot 12:30. Ze heeft goed meegedraaid zei de juf en helemaal niet gehuild of gevraagd om mij of haar vader. Ben ik heel blij om. Waar ik toch verbaasd over was, maar ook weer niet. Ik denk dat ik het meer spannender vond dan haar. Ze was helemaal excited en ging gelijk vertellen wat ze gedaan heeft en dat ze al een vriendin heeft echt super leuk om te horen. Ze was in de avond wel moeier dan normaal. Toch door het vroeg opstaan waarschijnlijk. Hebben we dat ook weer gehad. Ze heeft nog 1 oefendag en dan gaat ze volledig naar school. 馃榿馃榿

2 weken geleden

Wat fijn om te horen dat je dochter het naar haar zin heeft gehad. Ik zit nu al in de stress voor morgen ochtend omdat hij wilt dat ik niet weg ga. Het is toch even wennen. Wat zouden jullie doen wanneer je kindje het zo moeilijk vind?

2 weken geleden

Reactie op Boymommy21

Wat fijn om te horen dat je dochter het naar haar zin heeft gehad. Ik zit ...
Aawh dat is niet zo fijn. En anders misschien een knuffel meegeven of iets zodat die als die je mist of jou wilt dat hij dan dat bij zich heeft en weet van mama komt straks terug.

2 weken geleden

Reactie op Nour_2021

Aawh dat is niet zo fijn. En anders misschien een knuffel meegeven of iets ...
Hij is niet echt van de knuffels maar ik kan vragen of hij misschien iets mee wilt. Bedankt!

2 weken geleden

Reactie op Boymommy21

Hij is niet echt van de knuffels maar ik kan vragen of hij misschien iets m ...
Oh oke, graag gedaan! Hoop dat het vandaag beter ging

2 weken geleden

Reactie op Nour_2021

Oh oke, graag gedaan! Hoop dat het vandaag beter ging
Vandaag toch maar even overgeslagen omdat hij pas 22:45 sliep 馃

2 weken geleden

Reactie op Boymommy21

Vandaag toch maar even overgeslagen omdat hij pas 22:45 sliep 馃
Oh dat is wel laat indderdaad. Volgende keer weer proberen. Gelukkig kunnen ze tot 5jaar proberen.