Ikea Kura, maar dan met de lattenbodem en matras op de vloer ipv aan de bovenkant van die witte vlakken zeg maar. Ze was nog niet toe aan een dekbed, maar inmiddels vraagt ze steeds om een deken dus vandaag besteld bij Ikea. Ben benieuwd.
Ledikant slaapt hij nog in. Hij is bijna 2j en 4mnd. Hoe oud zijn jullie kindjes?
Zijn zus is vanaf haar 3de in een 1 pers bed gaan slapen. Wel met uitvalbescherming.
Wij hebben deze van petite amelie. Op zich blij mee maar je ziet wel dat het geen hoge kwaliteit is. 1 wiel van de onderlade direct al afgebroken waardoor de plank kapot was. Wel goede service gehad via de mail. Binnen een paar dagen een nieuwe plank in huis en alles opgelost. Werkt nu perfect. Het valhelkje kan beide kanten op of eraf.
https://www.petiteamelie.nl/junior-peuterbed-plume-70-140-grijs-952.html?utm_source=google-surfaces&utm_medium=organic&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwu8uyBhC6ARIsAKwBGpSlCrYc7BWmTsxv40vrf7L_g4W0Qf-daxIIz5gcTui837qZgAC1kLgaAkvxEALw_wcB
Ledikantje met de voorkant eruit, hier hebben wij een hekje van gemaakt. Hij is net 95cm, dus hebben nog even. Willen een peuterbedje eigenlijk overslaan.
Van VidaXL. Ramp om in elkaar te zetten (vond ik). Is een 140x70 volgens mij. Hij slaapt er sinds 2 dagen in (5-12-21 geboren). Heeft nog niet helemaal door dat dit nu zijn bed en kamer is.
Ik ben nu 36 weken zwanger en de baby zal straks naar het ledikantje gaan.