5 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben er geen omdat ik niet op mijn gemak was voor verstikking, hebben ze mij schrik over aangepraat 馃檮 Natuurlijk met als gevolg dat de tut al eens ertussen valt en soms haar handje ertussen steekt maar ze kan haar er wel zelf van tussen halen...

3 jaar geleden

Je heb ook een luchtdoorlatende omrander. Tegenwoordig is alles gevaarlijk denk ik maar zo. Als het allemaal echt zo was, dan zou het niet verkocht worden denk ik dan .. En geloof echt wel dat er gevaarlijke situaties kunnen ontstaan, maar volg gewoon je eigen gevoel. En anders een ledikantje kopen waar geen spijlen aan 茅茅n kant.

3 jaar geleden

Er zijn idd verschillende visies over. Zelf hebben wij het niet, omdat we aan samen slapen doen en het daarom sowieso niet nodig hebben. Maar kan me voorstellen dat het wel handig kan zijn. Al snap ik de waarschuwingen ook. Misschien is een dunne, luchtdoorlatende omranding (= gelijkstaand aan evt een strook van een laken) dan idd de beste middenweg. Daar zou ik dan denk ook voor gaan 鈽猴笍馃憤

3 jaar geleden

Reactie op Assie-07

Er zijn idd verschillende visies over. Zelf hebben wij het niet, omdat we a ...
Hoewel echt vastzitten tussen de spijlen in principe niet zou moeten kunnen gebeuren, ivm alle veiligheidseisen aan een babybedje waarbij o.a. de onderlinge afstand van de spijlen wordt vastgelegd

3 jaar geleden

Je kan eventueel ook als je die hebt het campingbedje gebruiken. Ons zoontje ligt ook altijd met zijn armen buiten t bed maar krijgt zichzelf prima los. Misschien is het idee eng?