19 Reacties

8 maanden geleden

Tjonge ff niet opgelet zeker?

8 maanden geleden

Reactie op toscaaaaaaaaa134

Tjonge ff niet opgelet zeker?
Even niet opgelet is een groot woord. Ik weet daarom ook even niet hoe ik deze opmerking moet opvatten. Ik vraag om tips om hem te kunnen vermaken en niet om nare opmerkingen

8 maanden geleden

Een lekkere dikke deken in de tuin of op de grond... Misschien kan die op zn buik liggen en spelen of kan dat ook niet?

8 maanden geleden

En misschien in een wagen die plat kan liggen lekker stukje wandelen

8 maanden geleden

Reactie op Floepa

Een lekkere dikke deken in de tuin of op de grond... Misschien kan die op z ...
Momenteel vind hij op z’n buik liggen met het gips wel eng maar hopelijk komt daar snel verandering in

8 maanden geleden

Reactie op Floepa

En misschien in een wagen die plat kan liggen lekker stukje wandelen
Dit mag en kan helaas niet. Omdat t gips ook over z’n buik heen gaat kan hij bij ons niet goed in de buggy. Met een dekentje naar buiten gaan we zeker doen!

8 maanden geleden

Geen tips, maar wil jullie wel veel beterschap wensen🍀 Ik ben wel beetje 'verbaasd' dat hij echt zo ver in het gips zit😮 Is toch niet te doen joh😞 Moet hij lang op deze manier?

8 maanden geleden

Reactie op MasKev17

Geen tips, maar wil jullie wel veel beterschap wensen🍀 Ik ben wel beetje ...
Nog 4,5 week te gaan. Hij heeft in zijn onderbeen 2 pinnen gekregen en in zijn bovenbeen een spiraal fractuur. Over 4,5 week mag het gips eraf en gaan ze de pinnen er onder narcose uit halen🥺

8 maanden geleden

Reactie op Joyce&Bas

Nog 4,5 week te gaan. Hij heeft in zijn onderbeen 2 pinnen gekregen en in z ...
Ahh, arm ventje😞 Hopelijk wil hij binnenkort wat meer op z'n buik liggen, want volgens mij kan je dan best wat dingetjes doen. Puzzel maken, boekjes lezen, kleuren, met auto's spelen. 🍀🍀🍀🍀

7 maanden geleden

Jeetje wat naar voor jullie!! Ik hoop dat hij snel en goed hersteld. Heb je nog iets van een babygym? Misschien dat je wat interessante dingen op kan hangen? Of een tekenboek aan vast kan maken? Of misschien een zaklamp met projectieplaatjes of gekleurde blaadjes waar hij doorheen kan schijnen? Ik heb geen ervaring, maar misschien heb je er iets aan. Heel veel sterkte.

7 maanden geleden

Heel veel beterschap gewenst voor je zoontje 😔 ik zou de Bart smith ff nalopen, kijken of je leuk speelgoed kan vinden. Op het kdv zie ik dat kids van deze leeftijd van die huisjes met poppetjes van bijvoorbeeld little people helemaal geweldig vinden. En daar kunnen ze meestal ook wat langere tijd mee spelen. Misschien een klein tafeltje maken die over zn buik kan zetten waar hij speelgoed op kan zetten om mee te spelen. Ik zou bakken met speelgoed maken en die roteren zodat hij niet verveeld raakt. Dokters setje, play dough, liedjes met gebaren zingen, misschien veel knutselen samen, dat hij dingen kan plakken zoals stickers ofzo. Bellenblaas, ballonnen/strandbal om mee over te gooien. Verder iets van smartmex, magic tiles of diertjes om mee te spelen? Verder spelletjes zoals 3 bekers omgekeerd en onder 1 iets stoppen en door elkaar heen husselen zodat hij moet kiezen waar iets onder ligt. Ik heb bij de bibliotheek een bak met kaartjes die allemaal verschillende afbeeldingen hebben. Mijn zoon vond het helemaal geweldig om een voor een de kaartjes te bekijken wat er op staat en het na te zeggen. Boekje verven met water. Lekker kinderliedjes opzetten (mijne vindt het soms heerlijk om even te luisteren naar de liedjes). Lijkt me echt een klus om een kind die midden in de peuterpuberteit zit en die alleen mag liggen te entertainen 🫣 heel veel sterkte voor jullie, heel veel beterschap voor jullie zoon 🍀♥️

7 maanden geleden

Reactie op Estellia

Jeetje wat naar voor jullie!! Ik hoop dat hij snel en goed hersteld. Heb ...
Oh dat van de zaklamp is een heel leuk idee! Dankjewel!🙏

7 maanden geleden

Reactie op Soeppan

Heel veel beterschap gewenst voor je zoontje 😔 ik zou de Bart smith ff na ...
Onwijs goede tips! Heel erg bedankt!❤️🙏

7 maanden geleden

Hoe gaat het nu met hem?

7 maanden geleden

Reactie op Sannieen

Hoe gaat het nu met hem?
Het gaat gelukkig heel goed met hem! Hij is veel op de grond aan het spelen en heeft afgelopen week nieuw gips gehad waarmee hij ook kan zitten en zelfs in bad kan. Hij gaat er heel makkelijk en soepel mee om. Nog 2,5 week en dan mag het gips eraf en gaan de pinnen uit z’n beentje. Daarna alleen nog drukverband maar mag hij wel z’n been weer belasten

7 maanden geleden

Dit is nu. Een hele verbetering dat 2 weken terug! Half zacht gips en hij kan z’n voetje weer lekker bewegen. Wel zit het nog tot z’n buik maar omdat het zacht is kan hij alsnog heel veel

7 maanden geleden

Reactie op Joyce&Bas

Dit is nu. Een hele verbetering dat 2 weken terug! Half zacht gips en hij k ...
Gelukkig zijn de kleintjes veerkrachtig 😊 fijn om te horen dat het beter gaat! Nog even sterkte en beterschap gewenst 😘😘

7 maanden geleden

Een beetje laat, maar vindt hij het leuk om met water te spelen? Mocht hij al op z’n buik durven liggen dan is het wellicht een idee om schalen/bakken met water voor hem te zetten en met bootjes oid te spelen? Hopelijk houden jullie het een beetje vol. Lijkt me frustrerend voor z’n kleintje. Maar aan de andere kant zijn ze nu ook nog enorm veerkrachtig. Oja en laat je niet kisten door vervelende opmerking oid. Hoe goed we ons best ook doen we kunnen ze niet met bubbeltjes plastic de wereld in laten gaan

6 maanden geleden

Reactie op Julia321

Een beetje laat, maar vindt hij het leuk om met water te spelen? Mocht hij ...
Hij vind het inderdaad super om met water te spelen! Helaas heeft hij na z’n 2e operatie (om de pinnen weer uit z’n beentje te halen) weer hard gips gekregen dat niet nat mag worden.. heel frustrerend met het weer van de afgelopen weken! Het is nu wel loopgips en alleen zn voetje en onderbeen dus dat is dan wel prettig. Morgen weer naar het ziekenhuis om foto’s te maken.. we duimen dat het gips er eindelijk af mag aangezien we al 8 weken verder zijn!