4 Reacties
5 jaar geleden
Hier precies zelfde ook savonds als ik wil gaan slapen krijg k opeens last vab misselijkheid bah 馃あ herken dit zo ..
5 jaar geleden
Heb ook het zelfde alleen bij is het dat ik tijdelijk gwn echt niet kan werken omdat de misselijkheid zo erg is. Wordt zelf misselijk van alle drinken waar onder water nu zelf krijg van als slijm heb geen engerie helemaal niks kan de hele dag wel slapen. Ik herken echt wat je hebt
5 jaar geleden
Heel herkenbaar, wordt er echt gek van. Helaas nog geen tips want kom er zelf ook niet vanaf 馃槄
5 jaar geleden
Ja ik had dat voor mijn zwangerschap al. Het heeft met slaapapneu te maken. Doordat de slijmvliezen in mond neus en keel opzetten krijg je tijdelijk geen lucht. Dit is ook precies de reden dat ik smiddags niet ga slapen ondanks dat ik nu een CPAP heb. Ik kan het natuurlijk mis hebben want ik stond ook sochtends altijd zo op. En dat is met dat apparaat verholpen. Zwangeren hebben meer kans op slaapapneu je hoeft er niet eens obesitas voor te hebben. Nogmaals ik denk dat het met slaapapneu te malen heeft maar pin me er niet vast