16 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg we gaan naar curacao eind maart🎉

4 jaar geleden

Op 8 maart gaan wij naar Fuerteventura met onze dochter van 13 weken. Ik laat m'n ervaringen weten 😊

4 jaar geleden

Ik volg ook :) wij gaan in maart naar Spanje, onze zoon is dan ook 12 weken. Ik heb iig alvast een goedkope tweedehands kinderwagen met reiswieg gekocht omdat de ervaring om mij heen is dat deze vaak kapot gaan in het vliegtuig omdat er mee gegooid wordt..

4 jaar geleden

Draagzak mee voor op vliegveld en in het vliegtuig! Lifesaver hier!

4 jaar geleden

Toen onze zoon 8 weken was zijn we vertrokken naar Spanje. We zitten hier in totaal voor een maand en hebben in Spanje zelf ook een paar keer gevlogen/ lange trein reis gemaakt. Van te voren vond ik het zo spannend! Maar het gaat echt super goed, hij lijkt hier ook relaxter dan thuis. Misschien heb je hier wat aan: -heb je al een paspoort? Het maken van een pasfoto met onze baby was echt een grote grap. De arme fotograaf vroeg of hij echt niet even zijn hoofdje zelf overeind kon houden hahaha, ik zou als het kan altijd met z’n tweeën pasfoto’s maken.Probeer het verder in te plannen tijdens de wakker tijd. Wij zaten net na het eten (niet overna gedacht natuurlijk) en onze vent viel in slaap. -inderdaad draagzak/doek voor op het vliegveld, ook super fijn voor het uit eten gaan! Ik eet soms Met de draagdoek om… -onze zoon krijgt inmiddels fv. We hebben overal een thermos met gekookt gefilterd water mee en een klein flesje schoon water (en dan de voedingstoren) zo zijn we niet afhankelijk van plekken met een magnetron en kunnen we overal voeden/verschonen. Na de douane op Schiphol hebben we de thermos gevuld bij een koffiebar en een flesje water gekocht. -in het vliegtuig kun je vragen om bekertjes met een warm doekje erin. Als je dit op de oortjes zet als een soort koptelefoon reguleert dat de luchtdruk en heeft hij/zij dus minder last bij het stijgen en dalen. -ik heb een maatje groter qua kleding meegenomen ipv zijn eigen maat. Zo hoefden we niet met twee maten te zeulen. Zat de eerste weken nog wat ruim, maar ach. -onze wagen zat inderdaad onder de krassen na de vlucht 😅 -ik vind een extra zonnenkap op de wagen echt een aanwinst. Met de reguliere kap/ parasol komt er toch wat te vaak zon in de wagen -bij ons moest hij even wennen aan de airco. Ik heb toen baby zoutoplossing in de luiertas gehad de eerste dagen. Hielp goed en hij was er zo weer vanaf! -mocht je een adapter hebben voor de maxicosi op de wagen is dit (mocht je daar ook gaan rijden) wel heel fijn om mee te nemen. Vooral voor het even naar de supermarkt etc -bedenk je ook vooral dat daar ook winkels zijn! Zolang je een paspoort en je kind hebt, komt het echt wel goed! Heel veel plezier

4 jaar geleden

Reactie op ARvL

Toen onze zoon 8 weken was zijn we vertrokken naar Spanje. We zitten hier i ...
Wij hebben pasfoto's laten maken voa pasfoto.nl. je kunt daar een foto uploaden van je kindje (ik heb m liggend op een witte achtergrond gemaakt) en zij zorgen ervoor dat ie aan de paspoorteisen voldoet en sturen die per post op. Scheelt weer een drama bij de fotograaf!

4 jaar geleden

Gaat de kinderwagen echt aan de gallemiezen? 😟

4 jaar geleden

Alleen een paar krassen bij ons. Maar we hebben ook een zwart chassis misschien scheelt dat ook met hoeveel je ziet.. of misschien hadden wij gewoon net wat pech. Je kunt natuurlijk ook altijd voor de zekerheid een handdoek om de buitenkant heen tapen oid voor de zekerheid

4 jaar geleden

Wij zijn nu op skivakantie met de kleine van 3 maanden. Tip: neem alleen het hoognodige mee extra luiers kan je altijd op locatie kopen.

4 jaar geleden

Ik heb in de luchtvaart gewerkt maar er word echt gigantisch gegooid met alles

4 jaar geleden

Wij zijn nu op vakantie met onze dochter van 3 maanden en onze drie andere kids. Wat ik vergeten ben en zij hier dus erg miste was iets om naar te kijken. Dus wij hebben hier een knuffeltje gekocht om op te hangen.

4 jaar geleden

Gebruiken jullie een buggy? Of de kinderwagen? Ik kan namelijk geen geschikte buggy vinden voor baby's van 3 maanden.. Draagzak gaat mee naar Ecuador, maar we willen ook iets om mee te rijden. Schijnt dat een buggy niet voldoende ondersteunt...

4 jaar geleden

Tips: - voeding geven tijdens stijgen en dalen van vliegtuig. Door het slikken krijgen ze geen pijn aan de oren - stuk touw meenemen die je overal kan spannen, speeltjes aan kunt hangen, zodat je baby wat heeft om te bekijken/spelen - deryan vouwtentje of kinderwagen waar je baby overdag in kan slapen

4 jaar geleden

Reactie op LR87

Gebruiken jullie een buggy? Of de kinderwagen? Ik kan namelijk geen geschik ...
Ik heb nu de Hamilton buggy gehaald. Deze kan behoorlijk plat, dus ik durf het aan voor een weekje 😃

4 jaar geleden

https://bestevoorkids.nl/op-vakantie-met-baby/ Misschien zit er hier iets tussen. Succes alvast en vergeet niet om plezier te hebben eh 😉. Geniet ervan samen met je kindje!