8 Reacties
4 jaar geleden
Lijkt op slijm… en vruchtwater? Misschien niet compleet gebroken maar gebroken van bovenaf dan druppelt het zeg maar
4 jaar geleden
Reactie op marcelladannydgently
Lijkt op slijm… en vruchtwater? Misschien niet compleet gebroken maar gebro ...
Moet ik contact opnemen? Of kan ik gewoon tot maandag wachten, dan heb ik een afspraak.
4 jaar geleden
Je bent over de 37 weken dus het mag komen zal lekker afwachten. Als de baby wil zal die snel eruit komen…
Vruchtwater kan je op 2 manieren verliezen.. scheur van onderaf dan komt het met veel hoeveelheden eruit en scheur van bovenaf druppelsgewijs. Als de baby er klaar voor is zal het vanzelf komen… slijm word weer opnieuw aangemaakt.. lekker ontspannen en je lichaam het werk laten doen ❤️🍼
4 jaar geleden
Ik denk dat veel mensen alleen het slijmverlies zien en het vocht missen. Tenminste, als ik het zo zie is je onderbroek nat toch?
Ik zou even op je hand blazen en dan kijken of je vocht verliest. Dan kan het vruchtwater zijn. Als het je niet lekker zit, gewoon even verloskundige bellen!
4 jaar geleden
En ben je er al achter? Ben benieuwd! Ik heb ook wel veel afscheiding en ook waterige afscheiding, maar niet zo veel dat mijn onderbroek er helemaal nat van wordt!