6 Reacties

4 jaar geleden

Mijn dochter is prematuur en dysmatuur geboren en ik heb bij haar vanaf 2 maanden de bibs spenen gebruikt. Ze is nu 3,5 en heeft een normaal gebit en qua spraak loopt ze zelfs voor in haar ontwikkeling. Mn zoontje is nu 3 maanden en voor hem gebruik ik ook de bibs/frigg/daisy spenen sinds zijn geboorte

4 jaar geleden

Gaat er ook om hoe vaak he het gebruikt denk ik. Onze oudste heeft zijn tutje altijd alleen in bed mogen hebben. Gaan we nu ook weer doen met de jongste.

4 jaar geleden

Ik gebruik ook de bibs speen.. Maar ik denk dat met elke speen of duimen een slecht gebit veroorzaakt. Uiteindelijk krijgt of neemt 80% van de mensen een beugel. Want tanden groeien toch de kant op wat ze willen. 馃檲 ik ben nu 32 en heb voor de 2e keer in me leven een beugel. 馃ぃ

4 jaar geleden

Onze zoon nu 2,5 jaar heeft ook altijd de bibs gehad dat was de enigste die hij accepteerde. Bij mijn dochter 8 weken nu het zelfde maar mijn zoon heeft tot 1,5 de speen gekregen en bij mijn dochter wil ik ook rond het eerste jaar stoppen met de speen. En daarvoor al wat begonnen met afbouwen dus dat ze de speen alleen nog tijdens het slaapje krijgen.

4 jaar geleden

Nog meer mensen met ervaringen ? 馃檲