7 Reacties

5 maanden geleden

Mijn dochter 2.5 jaar is ook zo, miss een fase ?

5 maanden geleden

Reactie op zehrab

Mijn dochter 2.5 jaar is ook zo, miss een fase ?
Haha die fasen zijn zo fijn😂

5 maanden geleden

Ik heb 7 weken in deze fase gezeten. Ik heb geen tips ik heb haar op een gegeven moment maar bij ons in bed gelegd. Nu sinds 1,5 week moet ik alleen nog even aan haar bedje zitten tot ze slaapt en dan is het goed. Wel met een lampje aan en de deur op een kier

5 maanden geleden

Hier het zelfde gehad. Wij hebben nooit aan zijn bedje gezeten of in bed genomen. Ik ging wel naar hem toe en stelde hem gerust. Wat hier goed hielp is afspreken dat mama of papa over een half uurtje terug komt als hij NIET doet huilen. Nooit terug hoeven gaan want hij sliep dan altijd al. Als niks werkt negeerde we hem soms ook voor een minuut of 10. Hier staat al een nachtlampje aan.

5 maanden geleden

Hier ook een klein maandje geleden, ik voelde aan alles dat ze in een ontwikkelingsfase zat en we hebben er even aan toegegeven. Ze vroeg heel duidelijk aan degene die haar in bed legde, bij haar te blijven. Midden in de nacht werd ze wakker en was het een heel gevecht haar in haar eigen bed te laten slapen. We hebben haar uitgelegd dat we bij haar blijven en als ze slaapt, papa en mama samen beneden even gaan knuffelen en dan ook gaan slapen. Ik heb het twee nachten vol gehouden om haar in de eigen bed te laten gaan. Maar haar zo hard te laten huilen terwijl ze me nodig heeft, gaat volledig tegen m’n hele wezen in. Ze heeft anderhalve week tussen ons in gelegen, een mega mentale sprong gemaakt en slaapt weer zonder problemen in haar eigen bedje. Oh ja en wij krijgen sindsdien te horen dat wij ook in eigen bed moeten slapen, want dat doet zij ook 😂

5 maanden geleden

Probleem is nu al 2 dagen opgelost met een lampje. Hopen dat het zo blijft🤞

5 maanden geleden

Herkenning zeker! Maar wij veranderen niks. Ooit een vervelende slaap associatie gekregen en deze was hardnekkig. Uiteraard laat ik hem niet alleen bij echt huilen of paniek. Maar dit gejammer en tijdrekken lijkt ingezet.. als wij de trap af zijn stopt het ook weer..