14 Reacties

vorige maand

Hier meisje die eind december 4 word en is snachts ook nog niet zindelijk. Wij hebben er nog niet zoveel moeite mee.. en laten het voor nu gewoon even voor wat het is. Gaat ook weer veel veranderen komende periode want de 3e komt eraan dus nu ook geen goed tijdstip om er mee bezig te zijn.

vorige maand

Drinkt die savonds veel? Dat zou je kunnen verminderen vanaf ongeveer 16 uur. Voor het slapen naar de wc zou je waarschijnlijk al doen. Wij zetten hem tussen 21 en 22 uur nog een keer op het potje . 2 luiers omdoen (voorste achterstevoren) Zit z'n handje niet in z'n luier?

vorige maand

Hier ook snachts nog niet zindelijk. Wel laten we hem voor het slapen gaan nog even plassen. En savonds niet meer zoveel drinken

vorige maand

Volgens mij is nacht zindelijkheid vooral een biologische iets. Dus je kan het niet echt trainen. Pas de luier de nacht uitlaten als hij een aantal dagen na elkaar een droge luier heeft in de ochtend. Hier 2 totaal verschillende verhalen🤭 Mijn zoontje (bijna 4) was 'pas' met 3,5 overdag zindelijk, maar 3 maanden daarna in de nacht (ik was zelf ook helemaal verbaasd). Zijn neefje (augustus 4 geworden) was net na zijn 2e verjaardag al overdag zindelijk en nu nog steeds niet in de nacht (zelfs hele volle luiers en soms doorlekken)

vorige maand

Reactie op MasKev17

Volgens mij is nacht zindelijkheid vooral een biologische iets. Dus je kan ...
Ja precies mijn zoontje wat je zegt over je neefje

vorige maand

Reactie op Floepa

Drinkt die savonds veel? Dat zou je kunnen verminderen vanaf ongeveer 16 uu ...
Ja hij houdt enorm van water drinken. En hij eet rond 5:30 z’n avondeten en daar moet hij dan ook bij drinken.

vorige maand

Reactie op Annie1998

Hier meisje die eind december 4 word en is snachts ook nog niet zindelijk. ...
Wat goed dat jullie er niet zoveel moeite mee hebben. Ik merk dat ik het toch wat lastig vind, omdat om mij heen anderen wel ook ‘s nachts zindelijk zijn.

vorige maand

Het zou het loslaten….het komt vanzelf. Mijn zoontje heeft de ene nacht een luier vol en de andere nacht zit er niks in. Ik weet zeker dat dit vanzelf naar elke nacht droog gaat en dan gaat de luier uit.

vorige maand

Ter relativering... Ik ben heel jaloers, de mijne is overdag nog niet zindelijk (eind november 4 jaar). We zitten in een medisch traject vanwege obstipatie en een verkeerde poeptechniek. Zou er alles voor geven als nacht zindelijkheid het enige probleem zou zijn.

vorige maand

Reactie op mmmiriammm

Ter relativering... Ik ben heel jaloers, de mijne is overdag nog niet zind ...
Oh wat vervelend om te horen. Ik hoop dat het snel beter gaat en jullie geen medische hulp meer nodig hebben ♥️

vorige maand

Reactie op Logootje

Het zou het loslaten….het komt vanzelf. Mijn zoontje heeft de ene nacht een ...
Fijn om horen dat het al de goede kant op gaat! Hier helaas nog niet meegemaakt, maar zoals je zegt het komt vanzelf 😊

vorige maand

Reactie op Aaa2021

Fijn om horen dat het al de goede kant op gaat! Hier helaas nog niet meegem ...
Mijn zoontje is pas sinds 2 weken zindelijk, over 8 weken wordt hij 4. Dus echt op het nippertje, hiervoor wilde hij gewoon niet, ik denk dat hij het zelf niet goed voelde. En nu ineens gaat het echt fantastisch. Ik heb er ook geen haast achter gezet, ik wist dat het vanzelf zou komen (mijn vriend zat hem al wel te knijpen, en nu is het gewoon vanzelf gekomen.

vorige maand

Het is echt heel normaal hoor! Laat je niet gek maken door de verhalen om je heen.