27 Reacties
4 jaar geleden
Gewoon laten staan joh 🤣, nee maar echt ik heb t vd week aan m’n partner gevraagd. Vond het niet n heel relax idee maar toch 🤣
4 jaar geleden
Ik ben nu 28 weken en 3 dagen ik scheer het eerst op gevoel daarna kijk ik met een spiegel met partner zou het wel doen als ik dat zou vragen maar vind dat zelf maar niks😁
4 jaar geleden
Hier is het nog te doen, al wordt het steeds lastiger… denk dat als het zover is ga ik het laten doen bij een schoonheidssalon, scheren raden ze sowieso af (vooral net onder je buik) als je bijna gaat bevallen 😅
4 jaar geleden
Reactie op Tutje
Nou soms moet ik ook in de zomer maanden die paar haren op zijn rug scheren ...
Ja nou precies, ik moet z’n nek wel s uitscheren. Maar zo’n mesje down under waar je geen controle over hebt is toch wel ff wat anders 🤣🤣🤣🤣
4 jaar geleden
Reactie op bebeindecember
Hier is het nog te doen, al wordt het steeds lastiger… denk dat als het zov ...
Hoezo raden ze dat af dan? 😊
4 jaar geleden
Reactie op BabyBoertje24
Hoezo raden ze dat af dan? 😊
Hogere kans op infecties als je scheermes net niet nieuw/scherp/schoon genoeg is, je kleine schaafwonden maakt en het toch een keizersnede wordt.
4 jaar geleden
Er is een ander topic geweest hierover, was hilarisch om alle mogelijkheden te lezen! Met spiegel, door man, op de tast, verschillende houdingen...
4 jaar geleden
Reactie op bebeindecember
Hogere kans op infecties als je scheermes net niet nieuw/scherp/schoon geno ...
Oh meen je! Dat wist ik niet.. ik dacht dat scheren juist handig is mocht je gehecht moeten worden oid..
Ik doe het zelf ook nog maar op gevoel maar kreeg al subtiel te horen dat ik hier en daar wat was vergeten 😅