27 Reacties

4 jaar geleden

Geen idee ik scheer het af maar het zal nie deftig zijn 😂😂

4 jaar geleden

Ik laat het harsen bij een schoonheidssalon dat is ook een optie🤣😳

4 jaar geleden

Gewoon laten staan joh 🤣, nee maar echt ik heb t vd week aan m’n partner gevraagd. Vond het niet n heel relax idee maar toch 🤣

4 jaar geleden

Hier is het nog te doen. Maar wij hebben inderdaad ook de afspraak als het niet meer lukt dat mijn partner het voor me doet 🙈. Niet ideaal maar ja

4 jaar geleden

Ik ben nu 28 weken en 3 dagen ik scheer het eerst op gevoel daarna kijk ik met een spiegel met partner zou het wel doen als ik dat zou vragen maar vind dat zelf maar niks😁

4 jaar geleden

Hier is het nog te doen, al wordt het steeds lastiger… denk dat als het zover is ga ik het laten doen bij een schoonheidssalon, scheren raden ze sowieso af (vooral net onder je buik) als je bijna gaat bevallen 😅

4 jaar geleden

🤣🤣🤣

4 jaar geleden

Reactie op ayah23

🤣🤣🤣
Hahahahahahaha geweldig 😂😂😂😂

4 jaar geleden

Reactie op nancyyy01

Ik laat het harsen bij een schoonheidssalon dat is ook een optie🤣😳
Outch.. 😅😂😂

4 jaar geleden

Reactie op Littleone2021

Gewoon laten staan joh 🤣, nee maar echt ik heb t vd week aan m’n partner g ...
Nou soms moet ik ook in de zomer maanden die paar haren op zijn rug scheren.. Haha maar dit is toch weer iets anders 😂😂

4 jaar geleden

Reactie op Tutje

Nou soms moet ik ook in de zomer maanden die paar haren op zijn rug scheren ...
Ja nou precies, ik moet z’n nek wel s uitscheren. Maar zo’n mesje down under waar je geen controle over hebt is toch wel ff wat anders 🤣🤣🤣🤣

4 jaar geleden

Ik doe het op gevoel haha. Tot nu toe gaat het nog goed, al zal ik vast wat plekjes missen😁

4 jaar geleden

Laten harsen, lijkt me idd ook echt een opgave!

4 jaar geleden

Haha herkenbaar! Ik kan er ook minder goed bij dus een beetje op gevoel. Even voelen waar er nog haartjes zitten 😂 en voor de bevalling mijn man maar inschakelen

4 jaar geleden

Reactie op bebeindecember

Hier is het nog te doen, al wordt het steeds lastiger… denk dat als het zov ...
Hoezo raden ze dat af dan? 😊

4 jaar geleden

Reactie op BabyBoertje24

Hoezo raden ze dat af dan? 😊
Hogere kans op infecties als je scheermes net niet nieuw/scherp/schoon genoeg is, je kleine schaafwonden maakt en het toch een keizersnede wordt.

4 jaar geleden

Ik doe het voorlopig nog op gevoel, m'n vriend heeft al aangeboden om het voor me te doen als het niet meer lukt. Hij doet nu al m'n onderbenen voor me 🙈

4 jaar geleden

Er is een ander topic geweest hierover, was hilarisch om alle mogelijkheden te lezen! Met spiegel, door man, op de tast, verschillende houdingen...

4 jaar geleden

Ach....als het niet meer lukt is laten staan ook nog een optie 😉 Ze zijn wel meer gewend hoor (spugen, poepen, bloed). En op dat moment ben je zelf ook wel met heel andere dingen bezig gelukkig 😅

4 jaar geleden

Reactie op bebeindecember

Hogere kans op infecties als je scheermes net niet nieuw/scherp/schoon geno ...
Oh meen je! Dat wist ik niet.. ik dacht dat scheren juist handig is mocht je gehecht moeten worden oid.. Ik doe het zelf ook nog maar op gevoel maar kreeg al subtiel te horen dat ik hier en daar wat was vergeten 😅