Hallo allemaal,
Ik zit er over na te denken om morgen met mijn dochter (2) naar de bioscoop te gaan! Iemand hier ervaring mee en wat is een goede plek in de zaal?馃榾
Wij zijn gisteren naar de Fien en Teun film geweest. Was leuk. Ze heeft hier wel 2 grotere zussen en ik heb gevraags of het geluid iets zachter mocht. Toen heeft ze lekker zitten mee dansen en klappen
Ik ben ook naar Fien en Teun geweest 馃槉 Ging prima! Lekker wat chipjes erbij en ze heeft heel lief gekeken! Laatste kwartiertje begonnen alle kindjes een beetje rond te lopen
Spannend! Wij gaan vandaag voor het eerst naar de bioscoop, naar Fien & Teun! Nog geen tips dus maar veel plezier als je gaat! Ik heb stoelen aan de zijkant gekozen. Ben benieuwd! :)
Wij zijn vandaag geweest! Het was echt heel leuk, ze ging op een gegeven moment wel staan maar ze heeft genoten! Wij hadden rij 4, onze zaal had geen zij plekken maar het is goed gegaan
Dankjewel! Het is super goed gegaan. Wel gaan staan, maar er zit nou eenmaal veel energie in m'n zoontje maar dat geeft niks. Wel rustig gebleven en als die kleintjes staan heeft niemand er last van toch :)
Mag ik vragen hoe jullie televisie tijd thuis is geregeld? Mijn zoon mag af en toe nijntje kijken (5 minuutjes) en afgelopen week hebben wij thuis een Fien en teun film gekeken (4x een kwartier). Ik vind een bioscoopfilm van een uur dan best een grote stap.