8 Reacties
4 jaar geleden
Misschien is het wel helemaal niet nodig om een traphekje te plaatsen. Ik weet natuurlijk niet hoe je woning eruit ziet. Maar mijn ervaring is dat het niet perse een must is. Ik heb alleen een traphekje geplaatst toen mijn zoontje net kon kruipen naar de keuken toe. Daar staat de kattenbak en hij vond die wel erg interessant. Onze kat kroop altijd onder het hekje door, dus er over hoeft niet perse. Zodra mijn zoontje oud genoeg was dat hij begreep dat hij niet in de kattenbak mocht heb ik het hekje ook weg gehaald.
4 jaar geleden
Ik zag net dit voorbij komen en moest gelijk aan jouw bericht denken. Is dit iets voor jullie kat?
https://www.zooplus.nl/shop/honden/hondenhok_hondenluik/hekken/284830?mkt_source=1303442&utm_source=paidsocial&utm_medium=facebook_prospecting_nl&utm_content=Hokken+&+luiken&utm_term=savic&product_id=284830.1&utm_campaign=prsp&fbclid=IwAR3qQNZnSLuYzvokmM_RVAICG_ptPg8x-rU8Sk18Elr__r30P66SVs9IGmI
4 jaar geleden
Reactie op BabyBoertje24
Ik zag net dit voorbij komen en moest gelijk aan jouw bericht denken. Is di ...
woowww dit is echt amazing dit gaat hem ook worden bij ons! wij wonen in een appartement maar willen een hekje in de keukendoorgang, maar de kitty moet er nog wel heen kunnen natuurlijk!