20 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb nu thuis de ardo, in het ziekenhuis had ik medela

4 jaar geleden

Ik heb ook de Ardo dubbele borstkolf

4 jaar geleden

De Avent is geweldig vind ik. Zelf heb ik eerder 2 keer Medela gehad maar ik vond de borstschelpen pijnlijk. Bij Avent zacht en fijn. Heb geen pijn gehad. En ik zag ook dat het het product van het jaar was. Echt een aanrader. Succes met je keuze! Groetjes

4 jaar geleden

Onze kraamzorg zweert bij medela, wordt in veel ziekenhuizen ook aanbevolen

4 jaar geleden

Oh ja en oplaadbaar. Dus zelfs in de bios en auto zat ik te kolven. Vond dat heel fijn dat je niet gevonden bent aan een stroompunt.

4 jaar geleden

Ik zweer bij deze kolf! Is als beste getest. Heeft zachte/flexibele borst schelpen dus begrijp niet wat Linda55 bedoelt. Kan wel dat de schelpen niet de goeie tepeldiameter hebben. Maar dat is een kwestie van goed in meten. Bij de kolf zitten 2 verschillende diameters geleverd. Deze april 2020 gekocht bij de eerste en nu voor de tweede gaan we deze weer gebruiken. Is oplaadbaar en hierdoor meerder kolfbeurten achter elkaar te gebruiken. In combie met de kolfbh echt ideaal dan heb je je handen mooi vrij. Overigens nu een top aanbieding bij de Wehkamp!

4 jaar geleden

Reactie op Flowerrr

Ik zweer bij deze kolf! Is als beste getest. Heeft zachte/flexibele borst s ...
Is de medela freestyle flex

4 jaar geleden

Heb veel goede verhalen gehoord over de Youha ins, dat is een draadloze!

4 jaar geleden

Oh ja en oplaadbaar. Dus zelfs in de bios en auto zat ik te kolven. Vond da ...
Hoelang gaat de accu mee als hij niet aan het stroompunt zit? En kun je de avent dubbel tegelijk gebruiken ? Of wordt deze dan links om rechts gekolfd ?🙈 Dat waren me nog 2 vraagjes die me er van weerhielden

4 jaar geleden

Ik heb deze van Philips! Ik zweer erbij. Echt een hele fijne kolf. Mijn kraamzorg gaf aan dat ze nog nooit met zo'n fijne kolf heeft gewerkt. Ik moest in de kraamweek een dag kolven en bijvoeden. Ging top met deze kolf!

4 jaar geleden

Ik heb deze van Philips! Ik zweer erbij. Echt een hele fijne kolf. Mijn kra ...
wat is jou ervaring met accu duur? En als je de dubbele hebt, werken de kolven dan tegelijk? Of om en om? 🙈

4 jaar geleden

Reactie op babyvm

wat is jou ervaring met accu duur? En als je de dubbele hebt, werken de ko ...
Ik heb die dag volgens mij 6x 15 minuten gekolft zonder aan de stroom te zitten. Hij was toen nog niet leeg maar zat dichtbij een stopcontact waardoor ik hem toen weer heb opgeladen. Verder nog geen ervaring mee. Je kunt beide kanten tegelijk kolven! Echt top. Gaat gewoon gelijk op. Ik bestel binnenkort wel een kolf bh zodat ik tijdens het kolven de handen vrij heb. Anders moet je beide kanten vasthouden, dat is best een handigheidje.

4 jaar geleden

Ik heb die dag volgens mij 6x 15 minuten gekolft zonder aan de stroom te zi ...
Aaah top! Bedankt voor je ervaring te delen! Een kolf bh lijkt me een goed idee!

4 jaar geleden

Reactie op Flowerrr

Ik zweer bij deze kolf! Is als beste getest. Heeft zachte/flexibele borst s ...
Deze heb ik ook. Super fijn!

4 jaar geleden

Ik heb een kolf van boboduck hij was maar 65 euro en gebruik hem al bijna 4 weken het werkt echt zo goed ik raad hem iedereen aan

4 jaar geleden

Let op dat het kolf apparaat die je kiest een gesloten systeem is (zie site la leche League-LLL). Ook is het handig erop te letten dat de kolf uit verschillende delen bestaat, voornamelijk de trechter waar je tepel in gaat. Je moet namelijk wel een goed passende maat hebben. Niet alle kolven hebben de mogelijkheid voor verschillende maten.

4 jaar geleden

Ik had trouwens ook altijd een handkolf bij me. Mocht het apparaat ineens weigeren, kun je toch even kolven 😉