8 Reacties

3 jaar geleden

Water, thee,,een klein drupje diksap in het water en vanaf nu mogen ze ook gewone melk drinken

3 jaar geleden

Onze dochter net 1 krijgt water bij t fruit en avondeten en het flesje met water staat op de tafel wanneer ze wil, tussen de middag krijgt ze gewone melk aangeboden... Wanneer ik thuis ben krijgt ze op haar verzoek nog borstvoeding... Dit is echt nog wel 5x per dag en 2a3x per nacht

3 jaar geleden

Reactie op DdR

Water, thee,,een klein drupje diksap in het water en vanaf nu mogen ze ook ...
En hoevaak geef je haar dat op n dag?

3 jaar geleden

Reactie op Babybabyy

En hoevaak geef je haar dat op n dag?
Nu krijgt ze nog om 9 uur, 13 uur en avond/ nacht. Maar in de kerstvakantie wil ik overdag afbouwen en gewone melk gaan geven

3 jaar geleden

Als ik thuis ben drinkt hij vaak nog 3-4 keer en ongeveer 3 keer 's nachts. Ik bied eigenlijk niks anders aan dan water. Dat drinkt hij vlot en ik zie geen reden om smaakjes of andere dingen te introduceren. Water is toch voldoende?

3 jaar geleden

Borstvoeding vaak nog wel 5x per dag (2× 's nachts, ochtend, na de lunch en nog voor het slapen gaan). Ze drinkt water, slappe thee zonder suiker en halfvolle melk (warm vindt ze het lekkerst). Drinken bied ik aan na de maaltijden en snacks

3 jaar geleden

Hier kind 4, hij drinkt nog 2x op een dag bv. Drinkt thee, water en siroop de rest van de dag.

3 jaar geleden

Reactie op ThK

Als ik thuis ben drinkt hij vaak nog 3-4 keer en ongeveer 3 keer 's nachts. ...
Doe ik ook. Ik zie dat sommige mensen soms diksap geven, en dat is natuurlijk prima, mogen ze zelf kiezen, maar ik heb mezelf wel al vaker afgevraagd waarom 🤷🏼‍♀️ mijn dochter drinkt gewoon water dus kan oprecht geen reden bedenken om er iets anders van te maken.