15 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb bij Zara prettige broeken gekocht. Ook spijkerstof met een erin

2 jaar geleden

Joggingbroekjes een optie? Ik heb 2 dochters met stevige benen die geef ik vaak flared broeken aan🙈

2 jaar geleden

Reactie op Annelien117

Ik heb bij Zara prettige broeken gekocht. Ook spijkerstof met een erin
Jaa heb altijd broeken van zara dus vind het lastig misschien de regular proberen maar die rekt niet zo vind ik.. haha

2 jaar geleden

Reactie op ellem91

Joggingbroekjes een optie? Ik heb 2 dochters met stevige benen die geef ik ...
Jaa dat is top, aah zo leuk he bij meisjes !

2 jaar geleden

Zelfde hier maar ik heb de rib broeken van Zara en 1 spijkerbroek baggy die passen goed. Maatje groter is ook altijd lekker en de pijpen oprollen. Welke leggings gebruik jij als ik vragen mag? Ik vind ze altijd zo dun. Vooral nu in de winter. Bij Zara heb ik ook lekkere joggingspakken gehaald met dikkere stof. Heerlijk voor de winter en in huis.

2 jaar geleden

Jeggings en de jogjeans van de hema

2 jaar geleden

Broeken van de Hema vallen ruim. wel van stof kiezen, maar ziet er niet altijd joggingbroek achtig uit

2 jaar geleden

Reactie op Tuinjuut

Broeken van de Hema vallen ruim. wel van stof kiezen, maar ziet er niet alt ...
Voor meiden zijn die juist heel strak🙈 krijg die bij mijn dochters niet aan

2 jaar geleden

Reactie op Niloufar

Zelfde hier maar ik heb de rib broeken van Zara en 1 spijkerbroek baggy die ...
Ik heb die van hema, en zara heeft echt een heerlijke nu beetje wol !

2 jaar geleden

Reactie op Tuinjuut

Broeken van de Hema vallen ruim. wel van stof kiezen, maar ziet er niet alt ...
Ja inderdaad. De broekjes van Hema pasten mijn zoontje met stevige beentjes ook altijd goed op die leeftijd.

2 jaar geleden

Een aantal broekjes van Name it valt ook ruim. Een lekker rekbaar ook, dus dat zit dan ook lekker en niet te strak. C&A zou ik trouwens overslaan bij lekker gevulde beentjes.

2 jaar geleden

Wát een schatje zeg 😍 mijn zoontje heeft ook lekkere dikke bovenbenen; wij kopen vaak broeken bij de h&m die wat meer baggy vallen

2 jaar geleden

Reactie op Hannn9

Wát een schatje zeg 😍 mijn zoontje heeft ook lekkere dikke bovenbenen; wij ...
Aah dankje, oke ga ik daar eens kijken ook

2 jaar geleden

Zara heeft leuke baggy broeken. €17

2 jaar geleden

Ik vind deze broeken van H&M heel fijn! Ze hebben ze ieder seizoen weer in een iets ander stofje. Heb ze nu al een paar keer gehaald voor ons zoontje, die ook lekkere stevige beentjes heeft 😉