20 Reacties

5 jaar geleden

Hoi ik ben 5w4d zwanger en ik heb ook bruine afscheiding al sinds zaterdag. Bij het afvegen en in het verband. Ik had zaterdag zelfs een bloeding.. ben ook bang voor een miskraam. Ben gisteren naar de gyn gegaan. Er is een vruchtzakje zichtbaar op de echo

5 jaar geleden

Heb net hetzelfde. Maak me ook zorgen voor een miskraam. Al een week bruinverlies. Soms wel dan is het weer gedaan en dan zat er eens rood bloed bij maar was snel weer gedaan. Het komt en gaat. Volgende week 2de echo. Ben nu 7,5 weken

5 jaar geleden

Spannend h猫 meiden. Maakt ons zo onzeker. Het was weinig bij mij. Eerste keer vorige week woe. Zaterdag weer en vandaag op werk weer. Dagen tussendoor weer gewoon witte afscheiding. Zeg tegen mezelf er is niks het kan gebeuren. Maar nu kom ik thuis en schiet ik toch in de onzekerheid. Blij dat ik volgende week een echo heb. Wanneer hebben jullie de eerste echo?

5 jaar geleden

Ik had dit ook maar bleek een infectie te hebben. Hier zijn we namelijk nu heel erg vatbaar voor! Canesten gyno tablet gepakt en nu is het weg馃憤馃徎

5 jaar geleden

Reactie op Mandy_w

Ik had dit ook maar bleek een infectie te hebben. Hier zijn we namelijk nu ...
Zou ook goed kunnen... heb geen jeuk.. had jij dat wel? Ik was hier wel vaarbaar voor

5 jaar geleden

Reactie op zonnebloem12

Zou ook goed kunnen... heb geen jeuk.. had jij dat wel? Ik was hier wel vaa ...
Ja ik had een branderig gevoel en roodheid. De verloskundige zei dat ze blij was dit te horen, want ze zei dan weet ik zeker dat de bruine afscheiding daar vanaf komt. Mocht op advies van haar een tabletje inbrengen in de avond. Nu nergens meer last van鈽猴笍

5 jaar geleden

Hi allemaal ik ben nu 7+2 dagen in de verwachting gister kreeg ik bloed te zien ben gister met spoed geweest naar de gynaecoloog vruchtzakje is wel te zien tabletten gehad dus was gister tot vanmorgen geen bloed te zien maar is weer begonnen maar heel lichtjes .... laten we allemaal positief zijn bidden is het beste wat we kunnen doen馃槝

5 jaar geleden

Reactie op Zhane Halfhide

Hi allemaal ik ben nu 7+2 dagen in de verwachting gister kreeg ik bloed te ...
Welke tabletten heb jij gekregen. Ik heb hormoon tabletten gekregen.

5 jaar geleden

Zou voor je eigen gevoel op eigen initiatief een vroege echo boeken. Of VK bellen , zorgen uiten en laten doorsturen voor een echo. Geeft veel rust

5 jaar geleden

Reactie op Rala

Welke tabletten heb jij gekregen. Ik heb hormoon tabletten gekregen.
Ik heb duphaston gekregen als hormoon tablet. En ook normaal je foliumzuur gebruiken

5 jaar geleden

Reactie op Zhane Halfhide

Ik heb duphaston gekregen als hormoon tablet. En ook normaal je foliumzuur ...
Klopt. Ik heb dezelfde gehad.

5 jaar geleden

Goed mama let goed op je zelf en veel tot je kindje praten

5 jaar geleden

Heb met de verloskundige gebeld. Hoef me nog geen zorgen te maken. Het is contact bloeding: Contactbloeding: Zodra je zwanger bent zijn de cellen aan de buitenkant van de baarmoedermond extra gevoelig. De baarmoedermond bevindt zich in de vagina. Door mechanische druk kunnen deze cellen snel gaan bloeden. Dit kan bijvoorbeeld gebeuren na gemeenschap (vrijen), persen op harde ontlasting, lichamelijke belasting, veel hoesten. Nu durf ik al helemaal geen seks meer te hebben..

5 jaar geleden

Ik ben net jankend van het werk naar huis gefietst na een hele dag werken. Had om 12 uur bruine afscheiding en om 17 uur weer.. tussen door niks gehad. Ik ga nu dit topic lezen en hopen dat het mee kan vallen... ik heb zo hard gehoopt op deze zwangerschap!

5 jaar geleden

Reactie op yobbelien

Ik ben net jankend van het werk naar huis gefietst na een hele dag werken. ...
Ik hoop voor je dat alles goed komt. Ik heb nogsteeds de bruine afscheiding vanaf zondag al.

5 jaar geleden

Reactie op Rala

Ik hoop voor je dat alles goed komt. Ik heb nogsteeds de bruine afscheiding ...
Heb jij opnieuw getest? Ik durf niet

5 jaar geleden

Reactie op yobbelien

Heb jij opnieuw getest? Ik durf niet
Testen vind ik helemaal onbetrouwbaar. Ik heb eerder meegemaakt dat mijn hcg waarde bleef stijgen na mijn miskraam. Had gewoon de miskraam al gehad en de hcg waarde bleef stijgen

5 jaar geleden

Reactie op zonnebloem12

Heb met de verloskundige gebeld. Hoef me nog geen zorgen te maken. Het is c ...
Nou dit vind ik wel een erg plausibel verhaal! Ik heb mijn angst huilbui ook weer achter de rug! Nu weer met goede hoop verder met de zwangerschap!

5 jaar geleden

Reactie op yobbelien

Nou dit vind ik wel een erg plausibel verhaal! Ik heb mijn angst huilbui o ...
Hier ook de angst huilbui achter de rug 馃槄 Net een heel klein beetje (echt een heel klein beetje) bruinige afscheiding in het toilet. Niet eens bij afvegen. Echt alleen een drupje in het toilet. Komt allemaal goed!

5 jaar geleden

Hier ook de angst huilbui achter de rug 馃槄 Net een heel klein beetje (echt ...
Zo spannend wel! We hopen op het beste!