20 Reacties
5 jaar geleden
Spannend h猫 meiden. Maakt ons zo onzeker. Het was weinig bij mij. Eerste keer vorige week woe. Zaterdag weer en vandaag op werk weer. Dagen tussendoor weer gewoon witte afscheiding. Zeg tegen mezelf er is niks het kan gebeuren. Maar nu kom ik thuis en schiet ik toch in de onzekerheid. Blij dat ik volgende week een echo heb. Wanneer hebben jullie de eerste echo?
5 jaar geleden
Reactie op Mandy_w
Ik had dit ook maar bleek een infectie te hebben. Hier zijn we namelijk nu ...
Zou ook goed kunnen... heb geen jeuk.. had jij dat wel? Ik was hier wel vaarbaar voor
5 jaar geleden
Reactie op zonnebloem12
Zou ook goed kunnen... heb geen jeuk.. had jij dat wel? Ik was hier wel vaa ...
Ja ik had een branderig gevoel en roodheid. De verloskundige zei dat ze blij was dit te horen, want ze zei dan weet ik zeker dat de bruine afscheiding daar vanaf komt. Mocht op advies van haar een tabletje inbrengen in de avond. Nu nergens meer last van鈽猴笍
5 jaar geleden
Hi allemaal ik ben nu 7+2 dagen in de verwachting gister kreeg ik bloed te zien ben gister met spoed geweest naar de gynaecoloog vruchtzakje is wel te zien tabletten gehad dus was gister tot vanmorgen geen bloed te zien maar is weer begonnen maar heel lichtjes .... laten we allemaal positief zijn bidden is het beste wat we kunnen doen馃槝
5 jaar geleden
Zou voor je eigen gevoel op eigen initiatief een vroege echo boeken. Of VK bellen , zorgen uiten en laten doorsturen voor een echo. Geeft veel rust
5 jaar geleden
Reactie op Rala
Welke tabletten heb jij gekregen. Ik heb hormoon tabletten gekregen.
Ik heb duphaston gekregen als hormoon tablet. En ook normaal je foliumzuur gebruiken
5 jaar geleden
Heb met de verloskundige gebeld. Hoef me nog geen zorgen te maken. Het is contact bloeding:
Contactbloeding: Zodra je zwanger bent zijn de cellen aan de buitenkant van de baarmoedermond extra gevoelig. De baarmoedermond bevindt zich in de vagina. Door mechanische druk kunnen deze cellen snel gaan bloeden. Dit kan bijvoorbeeld gebeuren na gemeenschap (vrijen), persen op harde ontlasting, lichamelijke belasting, veel hoesten.
Nu durf ik al helemaal geen seks meer te hebben..
5 jaar geleden
Reactie op yobbelien
Nou dit vind ik wel een erg plausibel verhaal!
Ik heb mijn angst huilbui o ...
Hier ook de angst huilbui achter de rug 馃槄
Net een heel klein beetje (echt een heel klein beetje) bruinige afscheiding in het toilet. Niet eens bij afvegen. Echt alleen een drupje in het toilet.
Komt allemaal goed!