15 Reacties

2 jaar geleden
Ik volg even....is allemaal nieuw voor mij.
Mijn eerste ondertussen 19 jaar oude zoon heb ik nooit op de fiets gehad de 1e 4 jaar haha woonde in behoorlijk heuvelachtig deel in Engeland, nooit gefietst daar.
Ook ik denk vaak laten we dat of daar gaan maar dan moet ik een buggy mee. Heb wel online gekeken,lijken van die on dingen.

2 jaar geleden
Ja ik ben daar dus ook niet over uit. Ligt denk ik ook aan wat voor buggy je hebt. Wij hebben een hele compacte gekocht vonden wij. Tot we op vakantie gingen naar Terschelling en deze echt niet op de fiets mee kon.

2 jaar geleden
Hij is van de Prenatal. De springveer openen om het achterwiel aan te hangen is even hannessen, maar volgens mij is dat bij alle buggydragers zo. Je wordt er wel handiger in 😊

2 jaar geleden
Toevallig heb ik dat zaterdag allemaal gekocht maar nog geen tijd gehad om te installeren en mijn ervaring te delen. Maar fijn dat je precies hetzelfde hebt en dat het goed bevalt 😊

2 jaar geleden
Je kan als je alleen een zitje voorop de fiets hebt, ook kijken naar model voor in de fietstas.
Ik heb cybex libelle ook mee in de fietstas scheelt aan het stuur met kratten enzo.

2 jaar geleden
Ja wij doen dit, zoals de eerder gepostte foto. Ik voel me wel echt een pakezel en het in- en uitpakken is best een gedoe (met de buggy er op valt de fiets om, best stevige fiets) maar ik vind de vrijheid van wel een buggy hebben en met de fiets kunnen heerlijk, helemaal voor het centrum. Wordt niet wekelijks gebruikt maar als het moet is het top. En met pekkerder weer ook straks.
Wij wilden sws een buggy inv ruimte in de bijkeuken, de wagen is erg groot. De buggy staat tegen de muur, ingeklapt. Een buggy via MP van McClaren