28 Reacties
2 jaar geleden
Volg. Toen onze zoon 1 werd hebben wij en tafel met stoeltjes gekocht. Zat nu te denken aan een picknicktafel voor buiten
2 jaar geleden
Ik zat te denken aan iets van Duplo of de grote piramide van Grimm voor mijn zoon.
Maar een loopfiets, klimrek of iets voor buiten is ook leuk?
2 jaar geleden
Tot nu toe had ik de volgende cadeautjes bedacht
Duplo
Stepje
Toverzand
2 jaar geleden
Dankjewel voor jullie reacties 😊
Er zitten leuke ideeën bij !
Wat ik tot nu toe weet is dat ze van familie een babyborn, vtech ijscokar, step, zo'n schoolbord waar ze aan de ene kant met krijt kan spelen en de andere kant kan verven, een electro wonderpen krijgt misschien hebben jullie hier nog iets aan.
Deze zomer heeft ze van ons ook een speelhuisje met buiten keuken gehad. Dit is een echte hit.
2 jaar geleden
Ik ga voor mijn zoontje een Timio player halen voor z’n tweede verjaardag. Hoop dat hij het net zo leuk zal vinden als ik denk. Verder staat de Duplo trein en duplo op het lijstje. We hebben gelukkig nog even 😉
2 jaar geleden
Een nieuwe meisjes kamer 🥰 (huisjes bed, behang) En iig een ijscokar van familie.
Verder nog aan het bedenken ☺️
2 jaar geleden
- een houten treinbaan (brio heeft mooie sets, maar Lidl ook en deze zijn een stuk betaalbaarder)
- speeltent
- loopauto
2 jaar geleden
Ik kwam deze (nieuwe) Toet Toet speelset tegen.. geen ervaring mee, wou m graag delen omdat het mij wel een leuke set lijkt!