28 Reacties

2 jaar geleden

Volg. Toen onze zoon 1 werd hebben wij en tafel met stoeltjes gekocht. Zat nu te denken aan een picknicktafel voor buiten

2 jaar geleden

Een vriendin van mij liet laatst een filmpje zien van een didicar. Vond ik opzich wel een leuk cadeau

2 jaar geleden

Ik zat te denken aan iets van Duplo of de grote piramide van Grimm voor mijn zoon. Maar een loopfiets, klimrek of iets voor buiten is ook leuk?

2 jaar geleden

Wij hebben een houten glijbaan gekocht voor binnen 😁

2 jaar geleden

Hier is ze helemaal weg van Nijntje en Pokémon, dus ik denk dat we daarvan iets gaan geven 🙈

2 jaar geleden

Leuke ideeën zijn misschien - klimrek en glijbaan voor binnen (hier een erg groot succes) - stapelstein - wobbel - scoot & ride - poppenwagen - baby Born (ons dochtertje is er gek op) - microfoon Vtech - Watertafel - ballenbak Hoop dat je er iets aan hebt!

2 jaar geleden

Een buitenkeuken, was laatst in de aanbieding bij de Lidl ☺️ Hij is dec jarig dus voor kerst en Sinterklaas leuke accessoires voor bij dat ding

2 jaar geleden

Tot nu toe had ik de volgende cadeautjes bedacht Duplo Stepje Toverzand

2 jaar geleden

Dankjewel voor jullie reacties 😊 Er zitten leuke ideeën bij ! Wat ik tot nu toe weet is dat ze van familie een babyborn, vtech ijscokar, step, zo'n schoolbord waar ze aan de ene kant met krijt kan spelen en de andere kant kan verven, een electro wonderpen krijgt misschien hebben jullie hier nog iets aan. Deze zomer heeft ze van ons ook een speelhuisje met buiten keuken gehad. Dit is een echte hit.

2 jaar geleden

Ik ga voor mijn zoontje een Timio player halen voor z’n tweede verjaardag. Hoop dat hij het net zo leuk zal vinden als ik denk. Verder staat de Duplo trein en duplo op het lijstje. We hebben gelukkig nog even 😉

2 jaar geleden

Een nieuwe meisjes kamer 🥰 (huisjes bed, behang) En iig een ijscokar van familie. Verder nog aan het bedenken ☺️

2 jaar geleden

Wij geven een loopfiets 😊

2 jaar geleden

Onze dochter wordt ook 2 en krijg een baby born!

2 jaar geleden

- een houten treinbaan (brio heeft mooie sets, maar Lidl ook en deze zijn een stuk betaalbaarder) - speeltent - loopauto

2 jaar geleden

Ik kwam deze (nieuwe) Toet Toet speelset tegen.. geen ervaring mee, wou m graag delen omdat het mij wel een leuke set lijkt!

2 jaar geleden

Op dit moment kom ik niet verder dan een speelkeukentje. Ze heeft al een loopfiets,een ballenbak en een pop dus heb wat meer inspiratie nodig,, iemand? 😊

2 jaar geleden

- stapelstein - speelbak van grennn - regenlaarzen - stempels - kleuren met water - magnetic - kralen rijgen - pixel baby - stepje - timio player - dekbedovertrek

2 jaar geleden

Connetix is ook voor deze kleintjes super leuk. Zelfs mijn dochter van 6 speelt ermee.

2 jaar geleden

Wij hebben wannabe stapelstein besteld 40 euro voor 9 stuks

2 jaar geleden

Wij hebben wannabe stapelstein besteld 40 euro voor 9 stuks
Waar kun je die kopen? Leuk!!