8 Reacties

3 weken geleden

Een paar lekkere repen Tony met een lief briefje en voor de leidsters die op onze dochter haar groep stonden voor ieder een persoonlijk geknutseld kaartje.

3 weken geleden

2 bussen rousseau chocolade gegeven aan de leidsters

3 weken geleden

Rituals, een kerstboomlampje voor op tafel en een tekening geverfd door mijn dochter

3 weken geleden

Heb een kaars voor iedereen met hun voorletter erop van de Hema. En bak lekkere chewy speculoos en oreo koeken voor de hele locatie 馃い

2 weken geleden

Ik heb een flesje prosecco, zakje borrelnootjes en doosje ferrero Roche. En een kaartje van een foto van mn zoontje met als grap de teskt "een klas vol met peuters valt al niet mee, maar met ons kind erin verdien je wel een glaasje ~ of twee." Dit omdat hij de laatste weken lekker aan het rellen was met zn vriendje en de leidsters vaak lachend zeiden dat hij 猫cht toe is aan school.

2 weken geleden

Ik maak dit voor de leidsters, zeep en wat chocolatjes erbij

2 weken geleden

Ik heb met de dag van de pm'er (september) voor alle juffen persoonlijk iets met zoontje geknutseld. Dus nu met afscheid is het doos celebrations en een kadootje (speelgoed) voor op de groep.

vorige week

Ik heb de 2 vaste leidsters van mijn zoontje een plantje gedaan met een kaartje. Bedankt dat je me hielp groeien. Dit was met het afscheid naar de basisschool