10 Reacties

3 maanden geleden

Ik wacht de speelgoedboeken af om in te neuzen 馃き Komen meestal halverwege oktober. Voorlopig hebben wij aantal dingen; - lego (bepaalde sets) - gymschoenen - boekjes (van bepaalde series)

3 maanden geleden

Mijn huis ligt vol met speelgoed, dus ik probeer wat functionele kado's te bedenken. - kinderparaplu - broodtrommel + beker voor school - schooltas - fiets - kinderspelen (kindermonopoly) Gymkleding+schoenen ga ik toevoegen 馃き

3 maanden geleden

Reactie op MasKev17

Ik wacht de speelgoedboeken af om in te neuzen 馃き Komen meestal halverwege ...
Owja, spelletjes/smartgames komen er ook op馃榿 Samen met zoontje uitzoeken welke

3 maanden geleden

Ik hou gewoon lijstje.nl bij met alles wat die in de winkel ziet en graag wil hebben. Verder wat praktische dingen zoals schooltas, beker en broodtrommel, pyjama etc

3 maanden geleden

Voor onze dochter tot nu toe op het lijstje: - Poppenhuis met accessoires - playmobil - babyborn annabel - Broodtrommel & drinkbeker voor school - spelletjes Verder zijn wij ook nog opzoek naar leuke tips om te geven.

2 maanden geleden

Ze krijgt van ons (ook opa鈥檚, oma鈥檚 en onze zussen) een nieuwe fiets en karate of judo lessen. Zelf heeft ze de zinnen er helemaal opgezet dat ze eenhoorn rolschaatsen krijgt van Sinterklaas 馃檲

2 maanden geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/ik-leer-schrijven-nieuwe-editie/9300000101253645/?cid=1758605163414-5858498609905&bltgh=tXxUARHTGL-G35-0XO9KIQ.4_51.52.ProductImage Deze vond de oudste heel leuk om letters op te leren Er is een soort spel 'op weg naar groep 1' De lidl had een soort houten laptop met magneet letters, krijt bordje, magneet moza茂ek die vinden ze hier ook heel leuk

vorige maand

Reactie op Naatje26

Voor onze dochter tot nu toe op het lijstje: - Poppenhuis met accessoires ...
Welke poppenhuis en playmobil? Vind het zo moeilijk welke is nou echt leuk

vorige maand

Schooltas met broodtrommel en drinkbeker Schoenen Fiets Klei

4 weken geleden

Reactie op jlandaa

Welke poppenhuis en playmobil? Vind het zo moeilijk welke is nou echt leuk
Sorry ik zie je berichtje nu pas 馃槉 Onze dochter wilt heel graag het poppenhuis van sylvanian families. Deze had ze in de winkel gezien en was gelijk verkocht haha. Dus deze gaan we halen. Playmobil vind ze de dingen van het dagelijkse leven heel leuk en alles met dieren. Bijvoorbeeld de speeltuin set, camper en peuterspeelzaal.馃槉