10 Reacties

3 jaar geleden

Geen antwoord op je vraag maar op alle campingbedjes die ik al gezien heb staat dat je geen andere matras mag toevoegen. Gaat er volgens mij over dat die nooit de perfecte afmeting zijn en ze dan tussen de kieren kunnen vast raken.

3 jaar geleden

Reactie op ThK

Geen antwoord op je vraag maar op alle campingbedjes die ik al gezien heb s ...
Ja had ik inderdaad gelezen. Mijn moeder heeft een matrasje van 120x60 en ik heb een bambino campingbedje van 120x60 waar deze helemaal inpast en geen kiertje overlaat. Gaat er voornamelijk om dat een baby tussen 2 matrasjes kan komen en als het een te zacht matras is niet van de buik kan rollen. Daar voorzie ik geen problemen in. Een campingbedje voor een aantal nachten lijkt mij zo hard... we zijn nog zoekend naar de beste oplossing. Bedankt voor je bericht.

3 jaar geleden

Die zijn handig maar ben bang dat ze daar zo uit is.. thanks!

3 jaar geleden

Waarvoor wil je het campingbedje gaan gebruiken? Is het geen optie om gewoon een 120*60 bedje en matras te nemen als het maar voor af en toe, enkele nachten of vakantie is?

3 jaar geleden

Ik heb thuis ook een 70x140 bed maar wel een 60x120 campingbedje gekocht met een matras erbij voor erin. Bij de babydump, matrasje was iets van €30 volgens mij. Zal even een linkje zoeken en zo plaatsen 😊

3 jaar geleden

Reactie op S_2021

Waarvoor wil je het campingbedje gaan gebruiken? Is het geen optie om gewoo ...
Ja idd voor nachtjes weg en vakanties. Ik merk dat ze het beste slaapt op haar eigen matrasje en dacht als er een 140x70 campingbedje is dan is dat meteen opgelost. Ze slaapt ook onrustiger in een 120x60 bedje. Maar kan ze ook aan moeten wennen hoor...

3 jaar geleden

Reactie op Mexime

Ja idd voor nachtjes weg en vakanties. Ik merk dat ze het beste slaapt op h ...
140x70 is natuurlijk al een peuterbed maat, dus denk niet dat je zomaar campingbedje in die maat gaat vinden. Waar stond dat 120x60 bedje, was dat ergens anders toevallig? Kan het niet zijn dat ze gewoon het beste thuis slaapt in haar eigen bedje? Of hebben ze mss zelfde ‘soort’ matras in 120x60? Ons zoontje slaapt ook het beste in z’n eigen ledikantje thuis. Ik ben een aantal jaartjes ouder en slaap ook het best in m’n eigen bed thuis 😉

3 jaar geleden

Reactie op S_2021

140x70 is natuurlijk al een peuterbed maat, dus denk niet dat je zomaar cam ...
Ik denk zeker dat ze eraan moet wennen hoor. Het 120x60 bedje heeft zowel bij mijn moeder als bij mij gestaan.