11 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben ons jochie een net pakje aan gegeven die we voor kerst hadden gekocht. Als 'zakenman' idee

3 jaar geleden

Via vinted gekocht voor 3 euro! Maar wij vieren wel best veel carnaval in Limburg. Dus als hij de dagen dat hij met ons mee gaat het aan heeft is het geld er sowieso al makkelijk uit gehaald 馃槉

3 jaar geleden

Action heeft hier ook leuke onesies als carnavals pakje!

3 jaar geleden

Wij hebben een pakje gekocht, maar dit heeft hij vaker aan omdat er carnaval vieren.. Hoezo zielig voor je kind? Kinderen vinden het meestal leuk om te verkleden, zo niet zou ik hem/haar er vooral niet mee lastig vallen. Bij onze opvang zijn ook kindjes die bijv. Een tijger truitje aanhebben en dan wat schmink, dus gewoon een truitje. Of enkel een piraten sjaaltje. Je hebt ook capejes (bijv. Leeuw) deze kunnen ze meerdere jaren aan, alleen is dit wel onhandig met spelen. Of kijken of je iets van iemand kan lenen.

3 jaar geleden

Wij hebben een kookschortje dus doen hem dat gewoon om

3 jaar geleden

Haha pyjama en badjas net als zn ouders 馃槄馃ぃ

3 jaar geleden

M鈥檔 ouders hadden uit Zweden een heel schattig Pippi Langkous jurkje mee genomen. Die doe ik haar aan, twee staartjes en klaar 馃槂

3 jaar geleden

Ik kon niks leuks/praktisch vinden in de winkels, dus ben even gaan googlen voor ideetjes! De kleine man wordt nu 'opaatje' ( ik had een geruit pak met zijn verjaardag, strikje erbij, hoedje op ) en heb een superman romper gevonden bij de zeeman. ( Zwarte broek en witte bloes er half open over, en 't is net Clark Kent, superman ) Best wel veel simpele ide毛n te vinden op internet!

3 jaar geleden

Wij zijn fervent carnavalsvierders, maar qua outfit voor onze dochter hebben we het simpel gehouden. Een unicorn rokje met strik (maillot eronder), een shirtje van de Zeeman (met iets wat ik er zelf opdruk) erop en een diadeem van unicorn. Dacht dat is nog gemakkelijk met verschonen etc 馃檲 Verder heeft ze een eigen zakdoek en shirtje van de bouwclub. Zelf wil ik nog iets van een tamboerijn halen dat ze daarmee kan spelen

3 jaar geleden

Wij hebben een knalroze overall gekocht, is en leuk en vooral na de carnaval zeeeer praktisch als ze buiten gaat spelen 馃槀

3 jaar geleden

Wij hebben een piratenpakje. Deze kan hij met de optocht en op kdv aan. Na de optocht hebben we verjaardag van zijn neef en houdt ie hem ook lekker aan.