Hallo allemaal
Wij willen graag een midweek weg naar Centerparcs in limburg, nu heb je er daar 3.
Wie is er wel is geweest en welke van de 3 is goed bevallen?? Wij hebben een zoontje die nog net geen 2 is dan.
- limburgse Peel
- Heijderbos
- het Meerdal
Dank alvast
Hi! Toevallig Limburgse peel geweest dat zoontje net 1 was, er is daar geen binnen speeltuin maar je kan gebruik maken van het Meerdal, met de auto 5 min en lopend ong 20? Dus in principe zijn ze allebei prima te doen :)
Hi! Toevallig Limburgse peel geweest dat zoontje net 1 was, er is daar geen ...
Mocht je trouwens willen zwemmen in het Meerdal dan betaal je daar wel voor. Wij deden de ochtend zwemmen bij de peel en na middag slaap spelen bij Meerdal
Het meerdal is kleiner, heeft een kleine binnen speeltuin.
Heijderbos is groter, ik vind dat park mooier.. maar dat is een persoonlijke voorkeur. Er zijn daar wel ook dingen waar jou zoontje nog weinig aan zal hebben (zoals een hele wilde wildeaterbaan)..
Mocht je het niet erg vinden om naar België uit te wijken, dan kan ik jou erperheide aanraden. Dat vind ik voor kleine kinderen de meest leuke CP
Onlangs naar meerdal geweest, wij hadden een huisje gericht op kinderen met en kinderkamer (ledikant, commode, kinderbadje, box, wandelwagen, kinderstoel was allemaal al aanwezig). Mijn zoontje heeft zich geen moment verveeld, wij zijn een weekend geweest.