6 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb precies dezelfde, maar is nog niet ik gebruik aangezien ik nog niet bevallen ben馃榿. Ik ben van plan de cosleeper te gebruiken tot mijn babytje zich kan draaien, daarna gaat ze in haar grote bedje op haar kamer. Dan is er ook geen gevaar in verband met die zachte zijkanten.

4 jaar geleden

Reactie op Baby 脺nl眉

Ik heb precies dezelfde, maar is nog niet ik gebruik aangezien ik nog niet ...
Dank voor je reactie! Ik dacht idd hetzelfde: gewoon heel kort gebruiken.

4 jaar geleden

Reactie op Bianca Nduta

Dank voor je reactie! Ik dacht idd hetzelfde: gewoon heel kort gebruiken.
Ik vind het sowieso al een raar idee om een babytje in eender welke cosleeper te leggen wanneer deze kan draaien. Zou steeds denken dat ze eruit gaat vallen馃ぃ.

4 jaar geleden

Reactie op Baby 脺nl眉

Ik vind het sowieso al een raar idee om een babytje in eender welke cosleep ...
Ja eens!

4 jaar geleden

Heb deze bij de eerste ook gebruikt.... Tot een maand of 6 (vanaf een bepaald moment legde ik uhm alleen nog vanaf de ochtend voeding erin) ... Toen waren er volgens mij ook nog niet zoveel keus als nu in die bedjes... Maar ga nu sowieso niet nog een nieuwe kopen

4 jaar geleden

Ik heb dezelfde gebruikt en hij beviel top. Tot bijna 1 jaar in geslapen. In het begin met het zijkantje naar beneden tegen mijn bed aan geschoven. Zo kon ik hem tijdens de nachtvoedingen zo erin en eruit schuiven zonder mezelf al te veel te belasten en toen hij leerde rollen met het zijkantje omhoog.