Op zoek naar herkenning...
Ik vind de sint tijd zo leuk, de magie, schoen zetten. Pakjesavond. Ze leuk allemaal, maar nu komt de maar.. bijna 11 jaar geleden kwam mijn eerste dochter 6 weken te vroeg op 5 december. Wij hebben altijd gezegd geen negativiteit, want ze is geboren, het is feest, dubbel feest! (Negatieve opmerkingen krijg je toch, wat zielig bijvoorbeeld, maar nog veel meer)
Bijna 3 jaar geleden kregen wij ons derde kindje op 7 december.. nu hebben we dus 2 verjaardag en sint vieren. En toch is het dus best lastig, want wanneer vier je de verjaardagen, wanneer sint. Kunnen de familie leden wel. En ik heb ook geen zin in weekenden vol met familie die niet kon en nog een keer op een ander moment wil komen. Want voor je het weet is het kerst. En het kinderfeestje moet ook nog gepland. Neefje wat ook jarig is 7 december
Al met al, zit er bij mij wel wat lading op wat ik helemaal niet wilde. Zelfs naaste familie die het niet begrijpt wat ook vervelend is
Nou ja geen tips nodig, maar was benieuwd of het ook herkenbaar is want ik vind het best pittig allemaal