6 Reacties
4 jaar geleden
Wij hebben een Jollein voetenzak, van buiten gebreid/gehaakt en van binnen teddy. Daarbij hebben we ook zo'n teddybeerpakje voor buiten ipv een jas in maat 56, een teddy jasje in maat 56 en voor iets later nog een gewatteerd jasje in 62. Evt een kruik in de kinderwagen erbij en lijkt mij dat het met het teddypakje en voetenzak warm genoeg is 馃槉 Zo niet, dan hebben we ook nog 2 dekens van Baby's Only, aan de ene kant gevoerd katoen en de andere kant ook gebreid/gehaakt. 馃榿

4 jaar geleden
Wij hebben hebben ook een Joolz day gekocht, maar tegen ons zeiden ze dat de voetenzak ook prima in de wieg gebruikt kon worden.
De kraamzorg zei bij het intakegesprek dat qua deken alles prima was zolang we maar geen fleece gebruiken.
Zelf vind ik de combinaties van teddy- en wafelstof zoals die van Koeka erg mooi! 馃槆
4 jaar geleden
In de kinderwagenbak gebruiken wij 2 dekentjes. Een dunne deken van ik denk eigen merk of jollein met een gebreide deken van jollein. Dubbel gevouwen met een laken natuurlijk. Als je dan naar buiten gaat krijgt het kindje nog een jasje aan, mutsje op. En komt dat buiten hoes ding er nog over. Warm genoeg! En eerste weken in de winter deden wij kruik erbij (klein kindje). Maar het is het handig om je kindje voor en na de tijd te temperaturen dan weet je of het warm genoeg was.