10 Reacties
4 jaar geleden
Herkenbaar.. Ik ga er ook maar vanuit dat als ze echt honger heeft ze zich wel laat horen
4 jaar geleden
Jazeker herkenbaar, vanmorgen nog na 2 uur bezig te zijn geweest met de kleine in slaap te krijgen. Kom nog net naar bed om nog even naast mam te kruipen, half uurtje en 4am ging zijn alarm...
Toen schrok de kleine
4 jaar geleden
Oeps iets ging fout...kleine dus wakker en dacht half 5 moet er uit, jengelen en kleine hik geluidjes, opeens was het 6 uur haha...
Toen was hij veranderd in een lucht alarm...pfff
4 jaar geleden
Herkenbaar....dat even willen wachten, dan in slaap vallen en na een uur wakker schrikken. Dat komt volgens mij echt door vermoeidheid. Heb soms ook moeite mijn ogen open te houden tijdens het voeden 😅🙈😴
Maar ik hoor de kleinste geluidjes inderdaad wel gewoon, dus zit wel goed denk ik zo
4 jaar geleden
Heel herkenbaar, mijn vriend moet mij steeds wakker maken voor de voedingen want ik wordt gewoon niet wakker door zijn geluiden.. En dat terwijl ik altijd een lichte slaper ben geweest..
4 jaar geleden
Hier ook hetzelfde. Vannacht om half twee wakker door gekreun. Wilde het even aankijken was het opeens 5 uur. Ik voelde mij enorm schuldig, had net gisteren gelezen dat je al moet voeden bij de eerste tekenen. Gelukkig niet de enige dus
En ik denk idd dat hij dan geen honger heeft. ( hoop ik) Bij honger krijst hij er over.