9 Reacties

4 jaar geleden

Sara deed dat ook echt een tijd. Nu ineens niet meer 🤷‍♀️. Nu valt ze in slaap met haar knuffeltje en niet meer het doekje.

4 jaar geleden

Ik werk op een kinderdagverblijf en zie vaak kindjes die dit ook hebben. Vind ik alleen maar fijn dan weet je dat het werkt voor een kind. Ook weet ik dus dat ze hier vanzelf een keer "overheen groeien" en het niet meer nodig hebben. Kortom maak je geen zorgen 🤗

4 jaar geleden

Hihihi

4 jaar geleden

Halen ze het bij jullie het doekje niet steeds eraf? T lijkt hier beetje averechts te werken haha

4 jaar geleden

Ja, was steeds doekje en speen terug en hopen dat ze verder zou slapen haha

4 jaar geleden

Hier is t vanzelf over gegaan, had een klein hydrofiel doekje ervoor

4 jaar geleden

Hier gaat alles op het hoofd / voor de oogjes. De oren van Nijn, Nijn in zijn geheel, doekjes, voeten en meer 🤣 Wij geven het altijd aan en ze frummelt net zo lang tot ie zelf er overheen ligt. En zo frummelt ze zichzelf ook weer in slaap zien we. Dus ach, als t werkt 🤷‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Mutskee040

Hier gaat alles op het hoofd / voor de oogjes. De oren van Nijn, Nijn in zi ...
Beter! Hier leggen we het over haar heen omdat ze dan snel in slaap valt maar moeten haar armen echt vasthouden want zelf pakt ze gelijk de doek als haar armen los gaan. Trekt de doek van dr hoofd en gaat ermee spelen. Haaf liefde verhouding😅😂

4 jaar geleden

Mijn dochter heeft dit als babyzijnde ook een tijd gedaan, gaat vanzelf weer over. Mn zoontje doet het af en toe maar herft geen moeite om in slaap te komen als zn tuttel niet over zn ogen licht.